למצוא רופא באינטרנט – קבלו טיפים חשובים

לעיתים קרובות אנו זקוקים לפגישה עם רופא בעל מומחיות וניסיון בתחום רפואי רלוונטי. את החיפוש והמציאה אפשר לעשות גם דרך האינטרנט באמצעות פורטלים רפואיים מובילים. לפניכם מספר טיפים שיסייעו לכם במשימה.

טיפ ראשון: למקד את החיפוש

ברשת יש כמה אפשרויות מרכזיות למציאת רופאים. הראשונה היא דרך גוגל, כלומר פשוט מקלידים את תחום המומחיות של הרופא, למשל רופא שיניים או רופא עיניים, ואת מקום המגורים שלכם. בתוך שנייה תקבלו תוצאות רבות של רופאים העובדים באזור מגוריכם. בדרך כלל התוצאות מתחלקות לשתיים. הראשונה היא אינדקסים כמו דפי זהב או בזק והשנייה היא אתרים של הרופאים עצמם. הבעיה עם התוצאות מהסוג הראשון היא שהן לא אומרות לכם דבר מלבד על תחום המומחיות ואזור הפעילות של הרופא. הבעיה עם התוצאות מהסוג השני היא שצריך לעבור על המון אתרים עד שמוצאים רופא שמתאים לכם מבחינת הניסיון, הגישה הרפואית, שעות הפעילות של המרפאה וכדומה. יתר על כן, לחלק גדול מהרופאים, שיכולים להיות טובים מאוד בתחומם, אין בכלל אתר אינטרנט או שהאתר דל מאוד – פשוט כי אין להם זמן להשקיע בנושא. לכן, כדי למקד את החיפוש מומלץ להשתמש בפורטלים רפואיים שמצד אחד מביאים לכם רשימה של רופאים באזור המגורים שלכם ובתחום המומחיות הרצוי, ומצד שני נותנים עוד המון מידע עם הרופא עצמו.

טיפ שני: הבינו מיהו הרופא ומה הוא מציע

בפורטלים רפואיים הפועלים ברשת אתם מקבלים מנוע חיפוש שמביא אתכם כאמור אל המומחים המסוימים שעובדים באזור המסוים. לאחר מכן מומלץ להיכנס קצת לעובי הקורה ולקרוא מידע על הרופא: היכן הוא למד, כמה זמן הוא עובד כמומחה, מהם תחומי עיסוקו העיקריים, עד כמה הוא זמין, מהי גישתו הטיפולית, האם הוא מציע טיפולים מיוחדים וטכנולוגיות חדישות, ועוד. הרחבת המידע חשובה מפני שהרופאים אינם עשויים מקשה אחת ונבדלים זה מזה בפרמטרים רבים שיכולים להשפיע על טיב השירות והטיפול שתקבלו. כמו כן, מומלץ בחום להיכנס לכתבות שנמצאות בפורטל הרפואי ושנכתבו על ידי הרופא עצמו, כך שתוכלו להרחיב את ידיעותיכם בתחום שחשוב לכם ועל הדרך להתרשם מהידע ומהגישה הבסיסית של הרופא. במידה שיש בפורטל פורומים, ובמידה שיש פורום המנוהל על ידי אותו רופא, כדאי להיכנס ולראות כיצד הוא משיב לגולשים, ואפילו לשאול שאלה בעצמכם.

טיפ שלישי: היעזרו בהפניות לרופא

בחלק מהפורטלים הרפואיים קיימות הפניות רבות אל הרופא, למשל אל דף הפייסבוק שלו, אל כרטיס הביקור הדיגיטלי, אל אתר האינטרנט, אל סרטונים שהפיק, ועוד. בהחלט מומלץ להיכנס להפניות האלו על מנת להכיר עוד יותר טוב את הרופא, לקרוא ולצפות בתשובות שמעניינות אתכם, לפנות אל הרופא באופן אישי, ולהתוודע אל המידע הנוסף שקיים בערוצים אלו.

היעזרו בטיפים שהבאנו למעלה ובוודאי תמצאו בקלות את המומחה שמתאים לכם. https://www.rofe.co.il/

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here