קרדיט: דוברות כללית

בטקס חגיגי במעמד הנהלת כללית מחוז צפון, בניהולו של ד"ר מרדכי דיין, הוענקו פרסי הצטיינות למרפאות שנבחרו כמצטיינות בסיכום נתוני שנת 2023. פרס ההצטיינות ניתן למרפאה לאחר שקלול הישגים מובילים באיכות רפואית, ניהול המשאב האנושי, רמת השירות הגבוהה, עמידה ביעדים וראיית טובת המטופלים.

בשנים האחרונות מרפאות הכללית ברחבי העיר בית שאן עוברות מהפך: הסתיים השיפוץ והבינוי של מרכז בריאות האישה, בניהולו של ד"ר אילן ירום, מכון הרנטגן עבר שדרוג ומכשיר צילום רנטגן חדש ומתקדם, מרכז לבריאות הילד, המנוהל על ידי ד"ר תומר ליפשיץ מאיר, צויד במכשיר הפוקוס (POCUS), מכשיר אולטרסאונד נייד, המאפשר הדמיית אולטרסאונד בזמן אמת של איברים פנימיים כגון הלב, הריאות, כליות ודרכי השתן, מפרקים ועוד ומאפשר תמונה מדויקת ומפורטת של מצב המטופל.

"את הפרס קיבלו מנהלי המרפאה בשם העובדים המסורים והנפלאים שעובדים במקצועיות רבה בכל יום לקידום בריאותם של מטופלי כללית ברחבי הצפון. אני מודה לעובדים על המסירות למטופלים, על המקצועיות, על הגישה השירותית והאנושית ועל עבודת הצוות שהביאה אותם להיות מצטיינים. אנחנו נמשיך לשפר ולהשתפר בכל תחום על מנת שנוכל כדי לספק את הצרכים הרפואיים של תושבי הצפון באופן המיטבי ביותר" סיכם ד"ר דיין את טקס.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here