לעבור דירה היא משימה מורכבת – גם אם בוחרים לא להיעזר בשירותים מקצועיים בכל צעד. כך או כך, כדי לעשות זאת קל ונכון מצטיידים כמו שצריך במובילים אחראים שגם יודעים לארוז כמו שצריך. בכלל, רצוי מאוד להניח לאנשי המקצוע של בית למוביל לייעץ לכם בנידון. תנו להם גם לדאוג למשימות המעצבנות הקטנות האלה של מיון ואריזת החפצים שלכם, משום שיש לזה רק יתרונות כשרוצים להפחית עלויות ולהגיע בשלום ליעד.

חשוב לארוז בצורה מסודרת

כשאורזים את הבית בצורה מסודרת לא מגיעים למצב שבו אורזים בצורה שמזיקה לתכולה ומסכנת אותה. לא מגיעים גם למצב שבו החפצים עלולים להישבר ולהיסדק. ואם רוצים באמת ליהנות מאריזות אמינות שמחזיקות מעמד ושומרות על התכולה כמו שצריך, נסו לקנות אריזות קרטון ממותגות, מהסוג שנושא את הלוגו שלכם בלי חשש משום שאין שום מצב שבו ייגרם נזק לתכולה שארוזה בקופסאות חזקות ויציבות.

 

איפה לפרסם את הלוגו שלכם?

אין ספק, חשיבותם של קרטונים קטנים למעבר דירה היא רבה. אם אתם כבר ממתגים מוצרים עם השם שלכם, רצוי שהמותג שלכם יהיה חקוק על מוצרים שאתם עומדים מאחוריהם. כך גם הארגזים שיישאו את הלוגו שלכם מדירה לדירה, מהובלה להובלה. זה חשוב למקרה שרציתם לפרסם את עצמכם אבל חששתם שהקופסאות לא יהיו מתוצרת איכותית ומכובדת מספיק כדי לשאת את הלוגו והסלוגן שלכם לאורך זמן. ידוע שפרסום שמתנוסס על מוצרים מסוימים הרבה יותר אפקטיבי כאשר המוצרים עצמם איכותיים והם מכבדים את החברה שאותה הם מפרסמים. זוהי סיבה לא להתפשר על החוזק של הקרטונים שאתם משתמשים בהם להובלות וכדאי שיהיו יציבים מספיק להובלות חוזרות.

 

לעבור דירה בשלום

כל מי שרוצה לעבור דירה מבלי להיטלטל עם קרטונים מתפרקים כשהחפצים נושרים מהם ואף נשברים ונסדקים, יודע בדיוק מהי חשיבותו של קרטון איכותי וטוב. לא כדאי לנסות ולהסתכן בארגזים שאינם יציבים מספיק, מתפרקים בקלות מבלי להכיל כמו שצריך כל מה שתניחו בהם וגם לא עושים את העבודה. למובילים נחוצים קרטונים למעבר דירה במרכז שמחזיקים מעמד ליותר מאשר הובלה אחת. מובילים זקוקים לקרטונים האלה כדי למחזר אותם להובלות נוספות. במיוחד כאשר הקרטונים ממותגים והם חלק מהפרסום המתמשך שלהם. לכן, כדאי להם למזער עלויות על ידי שימוש בקרטונים שיכולים להיות שוב בשימוש לאחר הפעם הראשונה. כדי ליהנות מהאיכות של האריזות, התקשרו והזמינו מבית למוביל 076-530-11-90.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here