קרדיט: Pixabay

אם הייתם יודעים כי פעולה קטנה שלכם, כזו שלא מסיבה לכם בעצם שום נזק, יכולה גם לשמור על העולם וגם לחסוך לכם כסף, הייתם מבצעים אותה? מעבר לאנרגיה מתחדשת אולי נשמע כמו תהליך מורכב, אבל זו לא האמת. דווקא היום, אפשר להתקין מערכות סולאריות אשר יחסכו לכם הרבה מאוד כסף, ינצלו את קרני השמש בחכמה, יפיקו עבורכם חשמל כך שלא תהיו יותר תלויים בחברת החשמל וגם, תעזור לכם לשמור על העולם. מערכת סולארית ביתית זה כבר לא מדע בדיוני, זו מערכת שיכולה להיות שלכם אם רק תרצו בכך.

מה אנחנו רוצים לבדוק לפני התקנה של המערכת

מערכת סולארית ביתית היא מערכת עם מאפיינים ייחודיים. כדי שנוכל לספק לכם מענה אשר יצליח להחליף את צריכת החשמל של כל משק הבית שלכם, אנחנו צריכים לבדוק את הדברים הבאים:

  1. מה הצרכים שלכם: נכון, בדרך כלל מערכת סולארית ביתית לא צריכה לספק למשק הבית חשמל כמו היה זה בית עסק. אבל גם מערכת סולארית ביתית קטנה צריכה לתת לכם את המענה הרלוונטי ולהכיר בכך שרבים מאיתנו משתמשים בכל יום באינספור מכשירי חשמל ביום, יום, במגמה הולכת וגדלה. לכן, אנחנו תמיד נתחיל בתיאום ציפיות מלא.
  2. נראה כי תנאי הסביבה מתאימים לכך: כלומר, אנחנו רוצים לוודא כי הגג שלכם תקין ויכול להחזיק את המערכת הסולארית בלי שום בעיה. אנחנו נרצה להבטיח כי הפאנלים מותקנים כך שיצליחו לקלוט את כמות השמש הגבוהה ביותר, בהתייחס למסלול מעבר השמש לאורך שעות היממה. אנחנו נרצה לראות כי אין עצים אשר עלולים להטיל צל על הבית ועוד.
  3. נבחר בין מערכת היברידית למערכת עצמאית: יש מערכות אשר למעשה מנתקות את התלות של הלקוח עם חברת החשמל. יש כאלו היודעות להתאים את עצמן כך שבחודשי החורף למשל, המערכת תדע לקחת חשמל ממקור חיצוני כמו חברת החשמל וכן הלאה. אין בחירה טובה או לא טובה, הכל תלוי בצרכים של הלקוח.

אין סיבה להישאר מאחור

חברת 'מאורות אנרגיה' פועלת בתחום האנרגיה המתחדשת משנת 2009 ואנחנו יכולים להגיד כי מדובר על מגמה הולכת וגדלה אשר ככל הנראה רק תתעצם בשנים הקרובות. שימוש באנרגיה מתחדשת יכולה להעלות את ערך הנכס שלכם, לחסוך לכם כסף, חשמל ועוד. אנחנו פה כדי לספק לכם כל מה שאתם צריכים לאורך הדרך. בואו נקים עולם חדש עוד היום.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here