ריקי מעוז והסטודנטיות והסטודנטים שנה ג' במכללה. הישגיות ומצוינות.
צילום: פוטו הרשקו

למגמת אדריכלות ועיצוב במכללה הטכנולוגית בנוף הגליל יצא מוניטין כמגמה מובילה באיכויותיה, מקצועיותה ובוגריה המצוינים. לצד לימודים תובעניים, שאיפה למצוינות והישגיות ללא פשרות, מציגה ריקי מעוז, מרצה וראשת המגמה מזה 21 שנים, את הסודות להצלחה, את המתכון לבוגרים שלמעלה מ-90% מהם עובדים בתחום ובמשרות בכירות ובעיקר את ההצלחה, 100% הצלחה של בוגרי המגמה בפרויקטי הגמר. לצד ההישגים המשמעותיים והמרשימים קיים מערך תמיכה ומעטפת שמעניקה תגבורים, סיוע לסטודנטים כדי להובילם להצלחה. היום הפתוח יתקיים ביום 3/3    מהשעה 17:00 במכללה, זה הזמן למצוינות, זה הזמן למקצוע נדרש וזה הזמן להרשמה.

 

למגמת אדריכלות ועיצוב במכללה הטכנולוגית נוף הגליל יצא שם של מגמה מובילה אשר בוגריה עובדים בעמדות מובילות במפעלי תעשיה, מוסדות ציבור, במישור הפרטי והציבורי. לקראת היום הפתוח במכללה, אשר יתקיים במשך שלשה ימים בהם  יוכלו סטודנטיות וסטודנטים להגיע, להתרשם, ללמוד, לשאול ולהירשם, אומרת ראשת המגמה, ריקי מעוז, כי יום זה הינו יום בשורה והזדמנות לסטודנטיות וסטודנטים המבקשים לפרוץ דרכם להצלחה ולהגיע לפסגה בעשייה בתחום הלימוד.

"מקצוע האדריכלות ועיצוב פנים הוא מקצוע מדהים, מלא תשוקה, אשר במהלך שנתיים וחצי שנות הלימוד, הסטודנטיות והסטודנטים הופכים אותו לדרך חיים ממש, אומרת ריקי מעוז ומוסיפה: ביום הפתוח אפגוש את הסטודנטיות והסטודנטים הפוטנציאליים, אשתף אותם בלימודים, בתכני הלימוד, בתעודה-דיפלומה שיקבלו ובה שני תחומים, ארכיטקטורה ועיצוב פנים, הנרשמים ביום זה יפגשו סטודנטים וסטודנטיות הנמצאים בעיצומו של תהליך הלמידה, יוכלו לשאול ככל העולה על רוחם ולשתף, באתגרים ומורכבויות.

ביום הפתוח יוצגו למתעניינים חלק מפרוייקטי הגמר המצוינים והמצטיינים במצגת מיוחדת. ראשת החוג ריקי מעוז אף תקיים סדנא חווייתית ויצירתית בהכנת מודלים תלת ממדיים מחומרים ממוחזרים. הלימודים במקצוע האדריכלות ועיצוב פנים אורכים  שנתיים וחצי, חמישה ימים בשבוע, לימודי בוקר.

ריקי מעוז והסטודנטיות והסטודנטים שנה ג' במכללה. הישגיות ומצוינות.
צילום: פוטו הרשקו

"המיוחדות והייחודיות של המגמה במכללה היא היותה מאפשרת ומעניקה הזדמנות שווה לכל סטודנט עם תחילת הלימודים, כאן במכללה לומדים הכל , מהמסד עד הטפחות, סטודנטים וסטודנטיות מתחילים מההתחלה, הלימודים מאתגרים, דרושה רצינות, השקעה והתמדה. לצד המצטיינים וההישגיים אנו מושיטים יד תומכת ומעטפת משמעותית לסטודנטים שיש להם קשיים בהתקדמות, העבודה הינה אישית, אינדיבידואלית, עבודה של אחד לאחד" אומרת ריקי.

יצוין כי למעלה מ-90% מהבוגרים במגמה עובדים בתפקידים שונים בתחום לימודיהם, נתון מרשים נוסף הוא 100% הצלחה בפרויקטי הגמר וקבלת דיפלומה. "הבוגרים שלנו זוכים ליחס של כבוד במקומות העבודה, אומרת ריקי, המספרת על שיחה שהייתה לה עם סטודנטיות במגמה, שאמרו לה כי תחושת גאוות היחידה   מאפשרת להן להגיע להישגים המשמעותיים ולהצלחות. ממרום ניסיונה המשמעותי והישגיה במגמה אומרת ריקי מעוז: "אני רואה את הסטודנטית והסטודנט בראש ובראשונה כבני אדם ומלווה אותם באופן אישי בפן המקצועי".

עדות נוספת להיות מגמת אדריכלות ועיצוב פנים לספינת דגל של הצטיינות בקרב המכללות, היא בחירת שלש עבודות מצטיינות של בוגרי המגמה במכללה הטכנולוגית נוף הגליל, שיוצגו בתערוכה הארצית של מה"ט שתתקיים בת"א-יפו. שלשת העבודות שיוצגו הן של אדהם ריזק, חלא ומיטל יעקובי.

ריקי מעוז והסטודנטיות והסטודנטים שנה ג' במכללה. הישגיות ומצוינות.
צילום: פוטו הרשקו

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here