צילום צוות אתר החרמון

החורף המושלג השנה באתר החרמון הביא את חברת מרתון ישראל ליזום אירוע חדש ומיוחד. בעקבות שת"פ קיים ומוצלח עם אתר החרמון התכנסו הצוותים לחשיבה משותפת על אתגר בשלג, זו תהיה הפעם הראשונה שרצים ורצות יכבשו את פסגת החרמון כאשר המסלול כולו עובר בין קירות שלג גבוהים.

רק השבוע, פתחו מפלסות האתר את ציר הריצה (טיפוס), גובה השלג בצידי המסלול כמטר וחצי והתקבל האישור המיוחל מגורמי הצבא באתר לקיום המרוץ.

צילום צוות אתר החרמון

אמנם אורך המסלול הוא 5 ק"מ בלבד, אך מדובר בטיפוס מאתגר במיוחד בתנאים לא רגילים, קור וזווית טיפוס משמעותית, ממש כמו באלפים! המרוץ יוזנק במפלס התחתון, ויעבור לאורך הכביש המחבר בין המפלסים, כשנקודת הסיום תהיה במפלס העליון.

"שיתוף הפעולה של מרתון ישראל עם אתר החרמון הוא רב שנים, כל קיץ אנחנו מקיימים את אתגר טיפוס החרמון. ריצה בחורף המושלג תמיד הייתה שם בגדר חלום והשנה הבשילו התנאים ואנחנו עומדים להגשים אותו. לקראת המרוץ הלבן, אני קורא לכל חובבי הריצה לנצל את ההזדמנות, לקחת יום חופש ולהצפין לעיניים של המדינה, ולחוות אירוע ייחודי שלא מוותרים", ציין עופר פדן מנכ"ל ובעלים – מרתון ישראל.

רפאל נוה מנכ"ל אתר החרמון הוסיף:"אני גאה ושמח כי בשנת החמישים לאתר החרמון אנו מצליחים יחד עם מרתון ישראל לפתוח במסורת ייחודית של מרוצי חורף באתר. את מרוץ טיפוס החרמון בקיץ כבר הפכנו למסורת. החורף השנה, נותן לנו הזדמנות נפלאה לייצר אירוע יוצא דופן. גם אני רץ".

 

מתי: יום שני, 28/3

הזנקה: 8:00 .

9:30 – מסיבת פסגה, במפלס העליון של אתר החרמון, מוסיקה טובה, פונץ' חם, מרק טוב ועוד הפתעות כמו טקס מלך ומלכת החרמון בלבן.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here