, הזכאות לבגרות בנצרת עילית חוצה את תקרת ה- 80 אחוזים
עיריית נצרת עילית

תוצאות מבחני הבגרות בקיץ תשע"ח מצביעים על עלייה נוספת בשיעור של  8%  לעומת  תשע"ז. ראש העיר רונן פלוט: "סימנו יעד ואנחנו בדרך אליו"

, הזכאות לבגרות בנצרת עילית חוצה את תקרת ה- 80 אחוזים
עיריית נצרת עילית

משהו טוב קורה במערכת החינוך בנצרת עילית. מגמת העלייה בנתוני הזכאות לבגרות בבתי הספר התיכוניים בעיר הגיעה בקיץ האחרון לשיא שניפץ את תקרת הזכוכית ולראשונה מזה שנים רבות חצה את רף  80% זכאות לבגרות. הנתונים מתייחסים לבגרות קיץ תשע"ח אשר טרם פורסמו באופן רשמי על ידי משרד החינוך אך הוזרמו לבתי הספר התיכוניים וכמובן לתלמידים עצמם על מנת לאפשר להם לשפר ציונים בבגרויות החורף.

על פי הנתונים, בשני התיכוניים הגדולים בעיר, אורט "אלון" ו"שרת",  מוצג המשך רציף של מגמת העלייה שנרשמה בשנת הלימודים תשע"ז  .בסך הכל בשנתיים האחרונות מסתכמת העלייה בשיעור של למעלה מ 10% בזכאות לבגרות.

על רקע הנתונים המרשימים התקיים במוצאי שבת האחרונה טקס חלוקת תעודות הבגרות לבוגרי תשע"ז בתיכון אורט "אלון". הטקס התקיים בהשתתפות ראש העיר רונן פלוט, מנהל בית הספר דוד אטמור, ראש מינהל חינוך וקהילה אורנה פישר, יו"ר וועד ההורים הישובי אילנית קליינרמן מ,ורים ואנשי חינוך. המנהל אטמור ציין כי נתוני בגרות הקיץ  עשויים לעלות עוד יותר עם קבלת תוצאות בגרות החורף: "עלינו מ  72% ל 80% + ,ללא ספק מדובר בהישג מרשים של התלמידים והצוותים החינוכיים" אטמור וציין כי  גם איכות תעודת הבגרות במגמת בעלייה ולפיה  40 אחוזים מהתלמידים הזכאים לבגרות בשנת תשע"ז נבחנו במקצוע אנגלית ברמה של חמש יחידות בעוד שהממוצע הארצי עומד על 35%. גם במקצועות מתמטיקה, כימיה ופיזיקה ברמה של חמש יחידות, אחוז הניגשים בנצרת עילית גבוה מהממוצע הארצי.

בעירייה מסבירים את ההישג  בהצגת יעדים ברורים והעמדת החינוך בראש סדר היום העירוני . "הקצאת משאבים הן בכסף והן בכוח אדם מקצועי מניבה תוצאות" מסרה בתגובה ראש מינהל החינוך אורנה פישר והדגישה את הירתמותם של כל הצוותים החינוכיים לטובת השגת היעד. פישר ציינה כי לא רק בתי הספר התיכוניים הגדולים, אורט "אלון" בניהולו של דוד אטמור ואורט  "שרת" בניהולה של מינה קליין זוכים להישגים מרשימים אלא גם תיכון "בית רבקה" המשתייך לזרם חב"ד בהנהלתה של זלתה הרצל ואורט ישיבה תיכונית בניהולו של חגי שיל"ת   ראש העיר רונן פלוט:"לפני שנתיים וחצי מערכת החינוך בנצרת עילית הייתה ממוקמת בעומק הממוצע, הציון היה בינוני אבל הצבנו לעצמינו יעד לחתור למצוינות ובהתאם לכך  הוקם  בית קק"ל למצוינות הראשון בישראל שמעניק תגבורים לימודיים והעצמה בתחום הטכנולוגיה והסייבר ללא עלות לתלמידים במטרה לדחוף אותם קדימה להישגים  ברמה הכי גבוהה שיש"

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here