עפולה דורגה במקום הראשון בארץ במדד השקיפות
עיריית עפולה

עיריית עפולה ביצעה את הקפיצה הגדולה ביותר בארץ במדד השקיפות לשנת 2019 ממקום 13 עד למקום הראשון בארץ. ראש העיר אבי אלקבץ: ״עיריית עפולה חרטה על דגלה לפעול בשקיפות מוחלטת מול התושב ואנו שמחים שהמאמצים שלנו נשאו פרי וזכו להכרה בכל הארץ״.

בצמרת השקיפות: הישג נפלא לעיריית עפולה במסגרת מדד השקיפות השנתי של עמותת שקיפות בינלאומית. לאחר הפסקה בת שנה בשנת 2018 שהייתה שנת בחירות שבה העמותה לבדוק את שקיפות אתרי האינטרנט של הרשות ומהנתונים עולה כי עיריית עפולה ביצעה את הקפיצה הגדולה ביותר במדינה מהמקום ה-13 היישר למקום הראשון עם ציון מקסימלי של 100% כלומר עמידה בכל הקריטריונים של המדד על פי החוק. את המקום הראשון חולקת השנה עיריית עפולה עם עיריית מגדל העמק, חולון, כפר סבא, קריית ביאליק. לצד רשויות אלה דורגו השנה במקום הראשון לראשונה במדד הארצי גם ראשל״צ, רעננה ועכו וכמובן עיריית עפולה.
יש לציין כי המדד השנה בחן כ-90 קריטריונים מתחומים שונים כגון חופש מידע, שקיפות כללית, מבקרת הרשות, ישיבות מועצה, תקציב וארנונה, אגף הנדסה והוועדה לתכנון ובנייה ועוד. בעיריית עפולה הביעו סיפוק רב מתוצאות המדד אל לא הופתעו שכן ראש העיר אבי אלקבץ הצהיר מיד עם חזרתו לתפקיד לפני כשנה להעמיד את התושב במרכז ולפעול בשקיפות מלאה. אלקבץ ומנכ"ל העירייה שלום שלמה ששמו את הנושא בראש סדר העדיפויות ציינו לטובה את הצוות שהוביל את המדד וביניהם כפיר בזק דובר הרשות, רחלי אילוז אחראית הפרסום של המחלקה, אביב מרדכי אחראי ניו מדיה ונדב מונק עוזר המנכ"ל שזכו לליווי צמוד של מבקרת העירייה רו״ח עינב פרץ, הממונה על חופש המידע עו״ד אורלי חקוקי, מנהלת האגף לתיאום בקרה וחדשנות שרית דהן וחברת אויסיס לפיתוח ניהול וחדשנות ברשות. ראש העיר אלקבץ אמר: ״עיריית עפולה חרטה על דגלה לפעול בשקיפות מוחלטת מול התושב ואנו שמחים שהמאמצים שלנו נשאו פרי וזכו להכרה בכל הארץ. יישר כוח לכל העושים במלאכה״.

עפולה דורגה במקום הראשון בארץ במדד השקיפות
עיריית עפולה

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here