קרדיט תמונה: דוברות עיריית מגדל העמק

עולים חדשים ותושבים ללא עורף משפחתי קיבלו משלוחי מנות מתוקים

ממשיכים לעשות טוב ולהרבות באהבת חינם. עיריית מגדל העמק באמצעות האגף לשירותים חברתיים היחידה להתנדבות, ממשיך לפעול אחת לחודש למען הקהילה. הפעם, לכבוד חג הפורים, החליטו ביחידה להעניק משלוחי מנות לשתי קבוצות אוכלוסייה.
תוכנית "פותחים עתיד", אגף הקליטה והיחידה להתנדבות חברו יחדיו וחילקו משלוחי מנות לעולים החדשים במגדל העמק. נאמני התוכנית יחד עם ילדי התוכנית הכינו וחילקו את המשלוחים בבתי העולים, שרו ושמחו איתם לקראת החג.
בנוסף, התפרסם קול קורא לתושבים שהזמין אותם להצטרף למיזם מרגש בו הם קונים ומכינים משלוח מנות  מקבלים שם וכתובת של אנשים ללא עורף משפחתי ומביאים את משלוח המנות לביתם. תוך שעתיים מפרסום הקול קורא התקבלו ב קשות של עשרות תושבים לקריאה.
אילנה פרץ עייש מנהלת היחידה להתנדבות באגף לשירותים חברתיים אמרה: "אני רוצה להודות לתוכנית פותחים עתיד ולאגף הקליטה על שיתוף הפעולה שנעשה לאורך על השנה למען העולים. ולהודות לתושבים שהשתתפו במיזם חלוקת משלוחי המנות לאנשים ללא עורף משפחתי. תודה מיוחדת מגיעה גם לחגי פישר שמוביל יחד איתי את המיזם ממשיכים לעשות טוב. אני גאה בתושבי העיר שנרתמים בכל פעם מחדש ומצטרפים לעשייה החברתית".
אלי בקסיס סגן ראש העיר וממונה תיק הרווחה: "זו מגדל העמק היפה. אני רוצה להודות לתושבים ולתוכנית פותחים עתיד על חלוקת משלוחי המנות ועל זה נאמר כל ישראל ערבים זה לזה".

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here