ראש העיר אלי ברדה והספר "פתקים של תקווה" צילום: דוברות עיריית מגדל העמק

ברדה: "זרעי המצוינות וההשקעה שנטענו הניבו את פרס החינוך הארצי שהוא כבוד למגדל העמק."

בטקס מרגש העניק ראש העיר מגדל העמק, אלי ברדה, את הספר "פתקים של תקווה" המשלב טיפול וחינוך לאנשי החינוך בעיר אשר זכו השנה להכרה לאומית כזוכה פרס החינוך הארצי. "מצאתי את הספר 'פתקים של תקווה', ראוי ביותר לציבור המנהלים והמורים אשר צעדו עמנו יד ביד להישג החשוב, פרס החינוך הארצי, המעיד על ההשקעה העצומה בחינוך והמסירות של אנשי החינוך במגדל העמק, כראש עיר אני גאה במחנכי ובתלמידי מגדל העמק, התעודה ואות הכבוד הזה מוקדש גם להם".

פרסים רבים, תעודות הוקרה, אותות וגביעים קיבלה העיר מגדל העמק, חלק מהם נמצאים במבואה ללשכת ראש העיר מגדל העמק, אלי ברדה, אך נדמה כי גאוותו של ראש העיר ברדה היא על פרס החינוך הארצי בו זכתה עירו, פרס אשר עבורו, כראש עיר, באופן אישי חשוב ועליו תפארתו. "מיום כניסתי לעיריית מגדל העמק כראש העיר פעלתי ללא לאות להשבחת החינוך, פעלתי מול הצוותים החינוכיים, הטיפוליים במלא העוצמה כי כבר אז ידעתי שההון האנושי וההשקעה האינסופית בו היא המפתח להצלחה. מגדל העמק קיבלה עשרות אותות על הצלחה במגוון תחומים הנושקים לחינוך, ההישגים מרשימים, אך ההצלחה המרשימה, פרס החינוך הארצי, הוא ההכרה הגבוהה ביותר באיכות הצוותים החינוכיים, הוא ההכרה בהשקעה העצומה והשיטתית ובעיקר אמון מוחלט בדרך שהובלתי יחד עם ראש מינהל החינוך וצוות מנהלי המינהל, מנהלי בתי הספר והמורים  אשר האמינו בחזון שהתוויתי בעיר."

ראוי לציין כי לפני כעשור העניק שר החינוך גדעון סער את פרס החינוך הארצי לאלי ברדה ולראש מינהל החינוך אתי שושני שפרלינג. השנה העניק את הפרס החינוך הארצי שר החינוך יואב גלנט לאלי ברדה ולראש מינהל החינוך מלי אליגיוב.

ראש העיר, אלי ברדה חזר והדגיש שהוא בעצם המנצח על תזמורת גדולה עם כלים רבים ושונים ושהוא מצליח ליצור  איתם מנגינה איכותית ״פואמה פדגוגית״ הקוצרת הישגים ופרסים ולכן הם שותפים בעלי זכויות ומניות לזכייה בפרס החינוך הארצי.

כביטוי לכך החליט ראש העיר אלי ברדה מתוך תחושת הערכה והוקרה לצוותים החינוכיים ומנהלי בתי הספר, להעניק להם באופן אישי, לרגל קבלת פרס החינוך הארצי ולרגל פתיחת שנת הלימודים את הספר: "פתקים של תקווה", ספר שכתב המחנך הוותיק עמנואל בן סבו, ספר העצמה, עידוד ושילוב של דמות מחנך ומטפל, שואף להצעיד את דור התלמידים הבא למצוינות, הישגיות, בשילוב ערכים כדי להגיע לנימי נפשו של התמיד, לזהות את החוזקות שלו, לחזק את האמונה ביכולותיו ולהעצים אותו לפסגות.

ראש העיר אלי ברדה: "השי שבחרתי להעניק לצוותים החינוכיים משקף בדיוק את המשך המגמה, לא לשקוט על השמרים ולא לנוח על זרי הדפנה, לשאוף להמשיך להצליח במלוא המחוייבות. מגדל העמק, היא מגדל של מצוינות והצלחות חינוכיות, עיירת פיתוח שהתפתחה למעצמת הייטק וחינוך שממנה תצא תורה ותקווה גדולה".

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here