לשלוט באומנות הלחימה היהודית המסורתית

המזרח הרחוק הביא אל המערב, בין היתר, מגוון אומנויות לחימה; שיטות פעולה המשלבות היטב בין חיזוק היכולות הפיזיות לבין היכולות הקוגניטיביות שלנו. בין אם מדובר בשיעורי ג'ודו, קראטה, או איגרוף תאילנדי, אם אתם מחפשים שיעורים ספורטיביים עבורכם או עבור ילדיכם, מומלץ לפנות אל בית המדרש הגבוה לאומנויות לחימה בניהולו של המאמן הראשי אביטל קרן.

מרכז זה מעניק מגוון של תכניות לימודים בתחום אומנויות לחימה בנהריה, לצד שירותים משלימים הכוללים אימון אישי, רפואה משלימה ועוד הרבה מעבר לכך. צוות ההדרכה ישמח לעמוד לרשותכם ולייעץ לכם על תכנית הפעולה המתאימה עבורכם.

פיתוח היכולות הפיזיות והמנטליות

ככל שאנו מתבגרים, אנו מבינים את חשיבותם של שיעורי ספורט; שיעורים המעניקים לנו הרבה מעבר לחיזוק השרירים, שכן הם מחזקים את היכולות הרגשיות והחברתיות שלנו. ועל כך, למעשה, מתבססים שיעורי אומנויות הלחימה השונים. קרב מגע נהריה, למשל, המוכרת גם בתור לחימת רחוב, מחזקת את יכולות ההגנה העצמית – תוך שימוש בטכניקות שונות ויעילות. אומנות לחימה זו מחזיקה ביתרונות רבים; יתרונות הכוללים, למשל, פיתוח הרפלקסים בגוף, לצד תרגול היכולות המנטליות שלנו.

במקביל לכך, בית המדרש הגבוה לאומנויות לחימה מציע תכניות לימודים נוספות, כאשר אחת מהן היא איגרוף תאילנדי נהריה. מדובר, למעשה, בשיטת לחימה של 8 האיברים: החל מהמרפקים, הרגליים ואף הברכיים – ההשתתפות באיגרוף תאילנדי מתבססת על מגוון איברי הגוף. כך, ניתן להתמודד עם היריב כראוי ולגבור עליו. שיטת אומנות לחימה זו מיועדת למגוון קבוצות גילאים: החל מילדים ועד בוגרים – אין הגבלה על המתעניינים המביעים עניין בלימודי אגרוף תאילנדי.

מסלול אימונים מקיף

עולם אומנויות הלחימה הוא עולם ומלואו, כאשר בבית המדרש הגבוה לאומנויות לחימה תוכלו למצוא את מסלול האימונים המתאים עבורכם. בין אם מדובר בקראטה, איגרוף תאילנדי, קרב מגע ועוד – מרכז זה, בניהולו של המאסטר ובעל דרגת רב-אומן דאן 9 אביטל קרן, תזכו לאימונים מקצועיים ויעילים, לצד שירותי רפואה ועוד. טלפון להרשמה

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here