קרדיט Canva

ראייה היא לא דבר של מה בכך וכאשר היא מיטשטשת ואנחנו כבר לא רואים כמו פעם אנחנו נבהלים בצדק. אלא שיש גם אמצעים שיכולים לעזור לנו להחזיר לעצמנו את הראייה כמו פעם ולפחות בעזרת עזרים אלה נוכל לתפקד טוב יותר. החשיבות של התאמת עזרים כמו עדשות מגע ומשקפיים בעזרת אנשי מקצוע בלבד היא קריטית. קביעת מספר לא נכון או אבחון שגוי של בעיית ראייה ישפיעו עלינו כל עוד לא נתקן זאת באמצעות הבדיקה הנכונה של איש מקצוע שיודע מה לעשות. זה נכון במיוחד בגיל שבו כבר מוקדי הראייה משתנים ואי אפשר להתפשר על משקפיים או עדשות מגע מולטיפוקל שמשפרים את הראייה לכמה טווחים, כמו שיודע כל מי שהגיע לגיל 40 ומעלה. בדיקות כאלה עושים רק אצל אופטומטריסט מוסמך ומנוסה ואם הוא גם אופטיקאי שיכול להתאים לנו את העדשות או המשקפיים מה טוב. באופטיקה אנדי נותנים לכם את מגוון השירותים האלה במקום שצבר שנים של ניסיון וידע שעובר במשפחה של אנשי מקצוע בתחום האופטיקה.

ילדים לא יודעים מהי הבעיה

ילדים לא יכולים לדעת שיש להם בעיית ראייה משום שהם אינם מבינים שזה מה שמקשה עליהם לנוע נכון ומבלי להיתקל בחפצים. זה מתגלה בעיקר כאשר הם מתקשים לעקוב אחר מה שנכתב בכיתה על הלוח ואינם קולטים את הכל הפרטים שילדים רואים בעזרי לימוד ובסביבה שלהם. לפעמים מגלים זאת רק כאשר מגלים אצלם שגיאות כתיב וחישוב או שאינם מדביקים את הקצב של חבריהם בכיתה. לפעמים רואים את זה כשהם נתקלים ברהיטים ומתחמקים ממטלות כי הם פשוט לא רואים טוב. במקרים כאלה חשוב לעשות בדיקת ראיה לילדים אצל אופטומטריסט מומחה כדי להבין איזו בעיית ראייה יש לילד והאם מדובר רק בצורך במשקפיים או שיש סימנים לבעיה נרחבת יותר.

לנהוג בביטחון

בנהיגה הראייה חשובה ביותר לא רק כדי לקבל רישיון, אלא גם כדי לוודא שאתם נוהגים בביטחון ובצורה תקינה. לכן, בדיקת ראייה לרישיון נהיגה היא רק התחלה ואם ידוע שיש לכם בעיות ראייה שמחייבות משקפיים או עדשות, חשוב לעבור אותן בצורה תקופתית כדי לוודא שלא משתנה המספר ושיש לכם את המשקפיים הנכונים לגילכם ולמצבכם. בשביל זה חשוב להיות גם במעקב שהמספר לא עולה, וכמובן שעם הגיל והשינויים יכול לרדת ואז אולי צריך מולטיקפוקל. בחנות אופטיקה אנדי מסייעים לכם בכל מה שקשור לבדיקות ראייה כדי להצטייד בעזרי ראייה במספר המדויק לכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here