קרדיט https://kerrenor.co.il

אם אתם בונים בית חדש או שאתם רוצים לשפץ את הנכס שלכם ולהרחיב אותו ולמקסם למעשה את שטחו של הבית שלכם אתם חייבים מעצבת פנים בצפון אשר תספק לכם שירותי עיצוב פנים ברמה הגבוהה שיש. אם אתם תושבי הצפון ורוצים שינוי בבית שלכם מעצבת פנים בצפון תדאג לכם בצורה הטובה ביותר תוך הקפדה על סנכרון מלא בין הדרישות שלכם לבין התאמה של קווים מנחים חשובים בעיצוב פנים. כמו כן מעצבת פנים בצפון תדאג לכם לרהיטים האיכותיים ביותר והקפדה על חומרי גלם איכותיים וניסיון עשיר בתחום. לשם כך תוכלו לשכור את שירותיה הנהדרים של סטודיו קרן-אור בבעלותה של קרן אור מלכא הנפלאה אשר הינה הנדסאית אדריכלות ומעצבת פנים מוסמכת, קרן תקפיד על הכנת תכונית עבודה מסודרת, הכנת מסמכי מכרזים, תקשורת מול הספקים, פיקוח על התהליכים ועוד, קרן תקפיד על שירות חייכני ויוצא דופן תוך הקפדה על עשיית הטוב ביותר עבור לקוחותיה.

לתכנן בסטייל

קורס הום סטיילינג הינו קורס פנטסטי אשר מתאים לכל אחד אשר רוצה לתכנן ולעצב את הבית שלו או כל מקום כזה או אחר, הקורס יכלול שישה מפגשים של שלוש שעות, אשר ייתנו לכם בקורס כלים מעשיים לתכנון, לניהול חלל השטח, הלבשת החלל תוך עיצוב נכון של צבעים מתאימים, נלמד מושגי עיצוב, עקרונות עיצוב בסייסים וחשובים, מגמות עכשוויות בעיצוב, תכנון מטבח, דגשים פונקציונליים, ניצול פונקציונלי של חלל, משולש הזהב ועוד כלים חשוב מאין כמותם לכל עיצוב פנימי.

למקסם את חלל הנכס

עיצוב בית פרטי הינו דבר קסום וכיפי אשר יש לו חשיבות רבה לעתיד הבית. עיצוב הבית יבוא בהתאם לדרישותיו של הלקוח ובהתאם לתקציב אשר הוגדר מראש על מנת למנוע חוסר תקשורת וחוסר הלימה בין המעצבת ללקוח. כמו כן בעיצוב בית פרטי המעצבת תדאג לבקשתם של דורשי השירות ותייעץ להם בצורה מדויקת איך לנצל את שטח הבית, איך לתת לבית תחושה של מרחב, תכנון המטבח, תכנון חדרים בבית ועוד. אין ספק שעיצוב בית פרטי זהו פרט חשוב שאין לוותר עליו ורצוי לעשות אותו בצורה הטובה ביותר ולשם כך תוכלו לשכור את שירותיה הנפלאים של קרן אור מלכא אשר הינה בעלת סטודיו משלה, קרן היא הנדסאית אדריכלות ומעצבת פנים מוסמכת, והיא תעניק לכם שירות יוצא דופן, תוך הקפדה על הפרטים הקטנים ומקסום של שטחי הבית, תוך עבודה עם גורמי המקצוע השונים והסתכלות רחבה על הכל. לפרטים נוספים צרו קשר במספר הטלפון שלנו:  052-8521529 ונשמח לעמוד לשירותכם בכל פנייה בנושא.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here