credit pixabay

גם עם האופנה תשתנה כל יום, שיש תמיד יישאר חומר מועדף לגימור חדר האמבטיה. וזה לא משנה אם אנחנו מדברים על אבן טבעית או מלאכותית. בכל מקרה, חיפוי קיר ורצפה על ידי שיש ישנה את החדר – במיוחד אם תלמדו איך לבחור אריחי שיש לאמבטיה שיתאימו לעיצוב הפנים הרצוי. למרבה המזל, שיש מגיע בגוונים שונים וניתן בקלות להתאים אותו לכל עיצוב שרק תבחרו.

כל היתרונות בבחירת אריחי שיש לאמבטיה

היתרונות של שיש טבעי לאמבטיה כוללים:

  • חוזק גבוה ועמידות בפני שחיקה, עם טיפול נאות, החומר מחזיק מעמד עשרות שנים;
  • דפוס ייחודי באמת שלא ניתן לחיקוי – לא ניתן למצוא שני לוחות שיש זהים;
  • קלות הניקוי, כמעט כל זיהום מוסר בקלות עם מים רגילים וסמרטוט;
  • היוקרה הגבוהה ביותר, כי גימור שיש לאמבטיה מעלה את המעמד והרמה של דירה או הבית.

באיזה צבע יש אריחי שיש לאמבטיה?

בטבע, שיש יכול להגיע בעשרות אם לא מאות צבעים. אבל בעת הקנייה, לרוב הבחירה של אריחי שיש מוגבלת לאפשרויות הבאות:

לבן- הלבן של השיש מגיע במגוון גוונים: משלג מסנוור ועד חלבי חם. כולם מוסיפים מרווח, נפח, קלילות לחדר האמבטיה. יחד עם זאת, השיש הלבן מתאים גם לסגנון הקלאסי וגם ללופט או להייטק, שנמצאים בשיא האופנה המודרנית. שיש לבן הוא קלאסי עבור חדר אמבטיה.

אפור- שיש אפרפר נחשב לפשוט יותר מלבן. אבל בחיים, גימור כזה עדיין נראה מאוד מסוגנן, אלגנטי – רק קצת יותר מאופק ומחמיר. בנוסף, הוא רב תכליתי, פרקטי והולך טוב עם רהיטים בחדר האמבטיה בכל צבע. אריחי שיש אפורים משתלבים היטב עם מתכת בעיצוב החדר.

שחור- שיק וראוותני, במיוחד בשילוב עם הדגשים זהובים או לבנים בפנים – שיש שחור הוא ללא תחרות כאן. אמנם נציין: הוא מתאים רק לחדרים גדולים, וצריך לנקות אותו לעיתים קרובות, שכן אפילו הלכלוך הקטן ביותר נראה עליו.

וריאציות צבע- מבז' קלאסי רגוע ועד ורוד פרובוקטיבי, עם גווני אדום, כחלחל או טורקיז, גוונים טבעיים או לא לגמרי טבעיים – אינכם מוגבלים בפלטת הצבעים, מכיוון שניתן לבחור אריחי שיש בכל צבע. מבין כל סוגי אריחי השיש ה"צבעוניים", הפופולרי ביותר הוא בז' נייטרלי.

בחירת הטקסטורה והגודל של אריחי שיש

בהתאם לטיפול פני השטח, כל הקרמיקה לקירות ורצפות מחולקת לשתי קטגוריות:

אריחים מבריקים. מלוטשת לברק מבריק, שיש מוערך בזכות המראה המרשים ומושך העין שלו. גימור זה מגדיל חזותית את העלות של עיצוב הפנים, אבל בחדר קטן זה יכול להיראות חיוור מדי. בנוסף, עיצוב מבריק אינו מתאים לרצפת חדר האמבטיה, מכיוון שהוא הופך להיות חלקלק מדי כאשר הוא רטוב.

אריחי מט. חספוס קל נותן לאריחים קסם מיוחד. כן, גימור כזה לא בולט, אבל הוא כובש בדייקנות ובמתינות. בנוסף, אריחים כאלה בטוחים על הרצפה. עבור חדר אמבטיה שבו הרצפות לרוב רטובות וחלקלקות, אריחי שיש מט הם הבחירה הטובה ביותר, וגם הם נראים טוב.

מעוניינים לעצב את חדר האמבטיה שלכם עם אריחי שיש פורצלן איכותיים? אתם מוזמנים להתרשם מהקטלוג המרשים של אריחי שיש אצל אבן שיש אלי ונתי, ולבחור את האפשרות שתשתלב באופן מושלם בחדר האמבטיה החדש שלכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here