קרדיט תמונה: דוברות עיריית מגדל העמק
קרדיט תמונה: דוברות עיריית מגדל העמק

הגדלת מספר הפקחים והשוטרים, הטמעת ותפיסת ההפעלה של ראש העיר – הסברה, התראה ואכיפה ואיחוד הפקחים והשיטור העירוני במבנה אחוד

אגף הפיקוח העירוני במגדל העמק ממשיך בתהליך השדרוג בכמה היבטים. כיום, אגף הפיקוח והיחידה לשיטור עירוני ממוקמים במבנים נפרדים. ברשות החליטו לשדרג את האגף ולצרף למבנה משותף את יחידת השיטור העירוני שעובדת בשיתוף פעולה מלא עם אגף הפיקוח.
בנוסף, התקבלה החלטה על הגדלת אגף הפיקוח מבחינת כח אדם. כיום היחידה מונה קצין ושבעה שוטרים בעוד אגף הפיקוח גדל ובסוף השנה יעמוד על מנהל אגף ו-11 פקחים.
מחזיק תיק הפיקוח העירוני, חבר מועצת העיר אילייה חייט, הנחה את מנהל אגף הפיקוח בוריס נמירובסקי לעבוד במתכונת של תפיסת העבודה של ראש העיר – הסברה, התראה ואכיפה. עם תחילתה של מגפת ה"קורונה" אמר ראש העיר אלי ברדה מספר רב של פעמים כי הוא מבקש לגלות רגישות ונחישות באכיפת הנחיות מצילות חיים ולרתום את התושבים למאמץ העירוני באמצעות הסברה. בעקבות הנחיית ראש העיר יזם איליה חייט יחד עם מנהל אגף הפיקוח בוריס נמירובסקי ויחידת השיטור העירוני ימי הסברה מאורגנים בצמתים מרכזיים בעיר, מתחמי קניות וכו'.
איליה חייט אמר: "המטרה היא לאחד את היחידה למבנה משותף לשוטרים ופקחים ובכך לממש הלכה למעשה את תפיסת ההפעלה. שיתוף הפעולה בין האגף והתושבים הוא החשוב מכל, תושבים מבינים יותר ומשתפים פעולה ועל כן מגיע להם תודה גדולה. העבודה של הפקחים העירוניים יחד עם שוטרי תחנת מגדל העמק מאופיינת בשיתוף פעולה פורה. אני מודה לראש העיר אלי ברדה, למ"מ וסגן ראש העיר סרגיי אוקלנדר ולמנכ"ל העירייה שלום זוזוט על הקצאת המשאבים לאיחוד בין האגף ליחידה. אמשיך לעשות הכל כדי לדאוג לרווחת התושבים בנושא הפיקוח העירוני".

 

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here