אושר תקציב העירייה לשנת 2019
דוברות עיריית מגדל העמק

חברי מועצת העיר הצביעו ברוב קולות מוחץ בעד התקציב לשנה הבאה בסך 189 מיליון שקלים. החינוך וחזות העיר יזכו לעדיפות גם השנה.

אושר תקציב העירייה לשנת 2019
דוברות עיריית מגדל העמק

חברי מועצת העיר אישרו השבוע ברוב קולות מוחץ של 11 חברי מועצה מול 4 בלבד את התקציב לשנת 2019 שיעמוד על 189 מיליון שקלים. כידוע, עיריית מגדל העמק סיימה את שנת התקציב של 2018 בשני הישגים ראויים לציון ובראשם סיום שנת התקציב באיזון תקציבי זאת השנה השנייה ברציפות, הישג שמעמיד את הרשות כמועמדת לזכייה בפרס "ניהול כספי תקין", הישג נוסף שהרשות הצליחה לראשונה בתולדותיה לסיים שנת בחירות מוניציפליות באיזון תקציבי.

רגע לפני ההצבעה הכריז ראש העיר כי שנת 2019 תעמוד בסימן מימוש "הסכם הגג" ההיסטורי שנחתם ופרסום מכרזי שיווק לבניית כ-90 מגרשי "בנה ביתך" ומאות יחידות דיור בשכונת "מצפה העמק" ושכונת "קריית בגין" החדשה.

כמו כן תמשיך הרשות להעמיד בראש סדר העדיפויות את מערכת החינוך תוך התמקדות בחינוך לערכים לצד הישגים, מצוינות וחדשנות בחינוך. במקביל תמשיך הרשות להגדיל משמעותית את תקציב אגף שפ"ע שבאה לידי ביטוי בהגדלת צוות הגינון, שתי משאיות חדשות נוספות, תגבור המערך הטכני של הרשות וכן החלפת מכלי אצירה לטמוני קרקע.

בתחום פיתוח העיר תוציא הרשות לפועל עשרות פרויקטים מאושרים (עבורם כבר גויסו תקציבים, הוכנו תכניות ופורסמו מכרזים) לצד המשך קידום פרויקטים שיבוצעו במהלך הקדנציה כמו הקמת בניין עירייה, "התחדשות עירונית", "תכניות מיגון" ואצטדיון כדורגל חדש. שני דגשים נוספים שיינתנו במהלך הקדנציה הקרובה יכללו את תחום הפיתוח הכלכלי וההון האנושי בדגש על שיפור השירות והשירותים לתושבים. הרשות תשקיע בשתי תכניות עיקריות לקידום נושאים אלה והן "תכנית המראה" בהיקף של 13 מיליון שקלים ותכנית לפיתוח מצוינות ארגונית בעלות של כ2.5 מיליון שקלים.

אושר תקציב העירייה לשנת 2019
דוברות עיריית מגדל העמק

ראש העיר אלי ברדה הודה לחברי מועצת העיר, חברי פורום המטה, מנכ"ל העירייה, גזבר העירייה וסגניתו, לעובדים ולוועד העובדים על שיתוף הפעולה הפורה ואמר: "את תנופת הפיתוח והעשייה אפשר לראות בכל פינה בעיר, כאשר רוב הפרויקטים ממומנים מתקציבים ממשלתיים שגייסתי לרווחת התושבים. תקציב 2019 יעמיד גם השנה את התושבים בראש סדר העדיפויות ויבטא את צרכיהם וצרכי העיר במגוון תחומים במסגרתם נוציא לפועל פרויקטים רבים לאחר שסיימנו לגייס תקציבים משמעותיים עבורם, להכין תכניות ולפרסם מכרזים לביצוע הפרויקטים".

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here