אילן יצחקי יצג את מחוז צפון בלונדון
דוברות עיריית מגדל העמק.

מנהל חט"ב "יערת העמק" נבחר ע"י מנהלת המחוז ד"ר אורנה שמחון לצאת להשתלמות שנתית בקרב אנשי חינוך מסביב לעולם

אילן יצחקי יצג את מחוז צפון בלונדון
דוברות עיריית מגדל העמק.



גאווה. אילן יצחקי, מנהל חטיבת הביניים "יערת העמק" יצא ללונדון במסגרת השתלמות שנתית "תפוצות למנהלים מובילים בחינוך" שם ייצג את מחוז צפון. "לפני כשנה, בחופשת הקיץ, קיבלתי הודעה ממפקח מחוז הצפון של משרד החינוך מר מיכאל אמיר בה נתבשרתי שנבחרתי על ידי מנהלת המחוז הד"ר אורנה שימחון, יחד עם מנהלת נוספת, כדי לייצג  את המחוז במשלחת מנהלים שתצא ללונדון", סיפר יצחקי והוסיף: "המטרה היא היא יצירת תשתית לרשת חינוך יהודי חובקת עולם ועידוד שיתופי פעולה בקרב אנשי חינוך מסביב לעולם". השותפים לתכנית הם: מכון "גשר" , יחד עם תמיכה של ארגון הציונות העולמי, מט"ח, משרד החינוך ומשרד התפוצות.
במסגרת ההשתלמות למדו המנהלים להכיר את תכניות החינוך השונות הקיימות בארץ ובתפוצות היהודיות בנושא שורשים ועמיות יהודית, האתגרים וההתמודדות של המנהלים היהודיים בתפוצות כמו גם הקשר והמורכבות של היחסים עם יהודי ישראל והתפוצות. הרצאות, סדנאות, למידת עמיתים וחשיבה משותפת בסוגיות זהות יהודית וקשר לישראל בקרב הדור הצעיר בתפוצות. שיאה של ההשתלמות היה במפגש בן שלושה ימים שנערך בירושלים בין מנהלים יהודים מכל העולם.

אילן יצחקי יצג את מחוז צפון בלונדון
דוברות עיריית מגדל העמק.

המשלחת הייתה גולת הכותרת של הקורס בה יצאנו 24 מנהיגים חינוכיים: מפקחים, מנהלי פס"גות ומנהלי בתי ספר. הנושאים עימם אחריות כלפי אלפי תלמידים. יצחקי: "הייתה זאת עבורי חוויה משמעותית מאד כמנהל. אני מודה לד"ר אורנה שימחון על ההזדמנות ועל האימון שנתנה בנו כדי ללמוד על האתגרים הנצבים בפנינו לחיזוק הקשר עם התפוצות והעברת המסרים הערכיים והחינוכיים לדור התלמידים שלנו".
במסגרת התכנית נוצרה קבוצה ייחודית בין המנהלים, המפקחים  ומנהלי הפס"גות שהיו במשלחת והתגבשה מטרה משותפת לבניית תכנית פעולה עם הקהילות היהודיות בתפוצות כחלק ממיזם של משרד החינוך ומשרד התפוצות בציפייה ליצירת קשר וזאת כדי שתלמידנו יחשפו לאחיהם התלמידים בתפוצות.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here