ממגדל העמק כבר הוריד את האפליקציה
קרדיט צילום: דוברות עיריית מגדל העמק.

תאגיד המחזור "תמיר" משיק בימים אלה קמפיין חדשני לילדים הכולל אפליקציית משחק שבה מככב 'דדי החתול הכתום' שילמד את ילדי מגדל העמק כיצד להפריד פסולת ואריזות.

משחקים וממחזרים: בימים אלה משיקה חברת המחזור "תמיר" אפליקציית משחק חדשה ומלהיבה לילדים שמטרתה הטמעת נושא הפרדת הפסולת של "הפחים הכתומים" המיועדים להפרדת אריזות בצורה קלילה וכייפית. כוכב המשחק הוא דדי החתול הכתום שיישב על פח כתום ולכיוונו ירדו במהירות משתנה ובעולמות מתחלפים סוגים שונים של פסולת אותה על הילדים למיין. בכל פעם שתושלך פסולת שאינה מותאמת לפח הכתום, יאבד החתול נשמה ואף תופיע הערה לאיזה פח יש להשליך סוג זה של פסולת. בכל יום ואחת לשבוע יוכלו לזכות אלופי המחזור בפרסים שווים כגון אזניות, רחפנים ועוד. האפליקציה זמינה להורדה בחנויות האפליקציות של google play וapp store -. הקמפיין הפרסומי עולה בימים אלה ברשויות השונות וביניהן מגדל העמק וישולב בפעילויות הסברה מגוונת ביניהן הסברה בבתי התושבים, סדנאות בבתי הספר והצגות בגני הילדים.

קובי דר, מנכ"ל תמיר אמר: "הקמפיין החדש מחדד את ההסברה באופן חוויתי, בגובה העיניים ותניע לפעולה. אני מאמין כי קמפיין ייחודי זה הכולל אפליקציה יגביר ויבהיר את המסר באופן קל וברור ויגרום לכולנו להפריד יותר".

קרדיט צילום: דוברות עיריית מגדל העמק.
קרדיט צילום: דוברות עיריית מגדל העמק.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here