קרדיט תמונה: דוברות עיריית מגדל העמק

בפגישה בין מנכ"ל פתחון לב, אלי כהן וראש עיריית מגדל העמק אלי ברדה סוכם על השקת "תכנית שבע", חיזוק שיתוף הפעולה ארוך השנים בין העירייה לארגון "פתחון לב", הרחבת חלוקת סלי המזון לנזקקים והפעלת פעילות "להיטיב" בעיר

מנכ"ל פתחון לב, אלי כהן, נפגש השבוע עם ראש העיר אלי ברדה יחד עם סגן ראש העיר ומחזיק תיק הרווחה אלי בקסיס, מנכ"ל העירייה שלום זוזוט, מנהל אגף הרווחה מומי בן סימון ומנהלת מדור המתנדבים ברשות אילנה פרץ עייש. בפגישה, הוחלט על הרחבת המענה ההוליסטי לתושבי מגדל העמק, וכן על הגדלת מתן הסיוע לעיר וחלוקת כ – 200 סלי מזון למקבלי סיוע לרגל ראש השנה.
בנוסף, סיכמו השניים כי במהלך 2021-2022 תושק בעיר התוכנית החינוכית "תכנית שבע", בהובלת ארגון פתחון לב. התוכנית, הוקמה בשנת 2004 על מנת לייצר מנגנון חינוכי שמאפשר מוביליות חברתית ומימוש הפוטנציאל. התוכנית דוגלת בפיתוח מנהיגות והעצמה לקידום נוער בישראל באמצעות שתי מסגרות חינוכיות המסייעות למשתתפיהן לסיים בהצלחה שלבים נורמטיביים לבני נוער בימינו – סיום בי"ס תיכון עם תעודת בגרות, שירות צבאי ולאחריו, שחרור והשתלבות מוצלחת בחיים האזרחיים.
מנכ"ל פתחון לב, אלי כהן: "אני מודה לראש עיריית מגדל העמק, אלי ברדה על שיתוף הפעולה ארוך השנים. ברדה, נמנה עם קבוצת ראשי העיר בישראל ששמים להם למטרה ראשונה את הפיתוח החברתי של העיר. הוא מוביל לאורך השנים את מגדל העמק מהלב ומהנשמה. אני מאמין כי השותפות שלנו תוליד הרבה מאוד הישגיים חברתיים לתושבי העיר".
ראש עיריית מגדל העמק, אלי ברדה: "לאורך שנות כהונתי כראש עיר, נוכחתי לדעת כמה חשובה השותפות עם ארגונים פילנתרופים וולונטרים כמו "פתחון לב" חשובה במתן הסיוע למענים ולצרכים של תושבי העיר. העובדה ש"פתחון לב" יפעילו את פעילות עמותת "להיטיב" מחזקת את הקשר

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here