מגדל העמק: החברה הכלכלית סיימה ברווח של 321 אלף שקלים

החברה הכלכלית במגדל העמק ביצעה בשנה האחרונה קפיצת מדרגה שבאה לידי ביטוי בדו"ח הכספי לשנת 2017 אותו סיימה ברווח שיא.

במגמת צמיחה: השבוע פורסמו נתוני הדו"ח הכספי הסופי לשנת 2017 של החברה הכלכלית (חכ"ל) במגדל העמק  ומהם עולה כי החברה סיימה ברווח נקי של 321 אלף שקלים, הרווח הגדול ביותר מאז הוקמה החברה. כידוע, החכ"ל פועלת בחסות העירייה ומנוהלת על ידי ראש העיר ויו"ר הדירקטוריון אלי ברדה והמנכ"ל שלמה קציר ותחומיה העיקריים הם ניהול ופיתוח אזור התעשייה המשותף "שגיא 2000", השוק העירוני, בריכת השחייה העירונית וכן ניהול ופיקוח של פרויקטים עירוניים. בשנת 2018 אף צפויה עלייה נוספת ברווחים ובהכנסות עקב הגדלת היקף הפרויקטים בעלות של מיליוני שקלים שהועברו לניהולה וביניהם פרויקט החלפת גגות האסבסט ב"נוף העמק", פיתוח אזור התעשייה "רמת גבריאל" ועוד.

בחברה הכלכלית ציינו השבוע כי בפעילות החברה מושם דגש על יעילות וחיסכון מרבי בהוצאות כאשר כל תקציבי התפעול מקורם בהכנסות עצמאיות וללא כל סבסוד מצד העירייה והוסיפו כי מגמת הצמיחה תאפשר בעתיד הפנייה של רווחים לשיפור נוסף בשירות לתושב.

מנכ"ל החכ"ל שלמה קציר: "אני שמח שהחברה נמצאת בתקופה טובה בהיקף הפעילות וברווחים בשנים האחרונות לעומת ההפסדים וסכנת הקריסה וחדלות הפירעון בין השנים 2014-2015".

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here