שפים בפסגות
דוברות עיריית מגדל העמק

השניים שנחשבים לשפים מובילים בתחום המסעדנות בארץ הגיעו למח"ט "אורט פסגות" והעבירו סדנת העצמה ולימוד בת מספר מפגשים לתלמידי בית הספר

פרויקט מרגש במגדל העמק. מח"ט "פסגות" שקיבל השנה פרס חינוך מחוזי, קיים בחודש האחרון סדנאות שף לתלמידי בית הספר. המנהלת רבקה אלימלך זימנה את שני השפים המובילים בארץ, אייל שני ואבי לוי מתכנית הטלוויזיה "מאסטר שף" ואלה לימדו את התלמידים במגמת בישול מלונאי.
תחילה, הגיע אבי לוי לסדנא בת חמישה מפגשים במהלכה חשף את סיפורו בפני התלמידים תוך כדי בישול. ללוי סיפור חיים לא רגיל. בצעירותו היה מכור לסמים ובילה מספר שנים מאחורי סורג ובריח. לאחר הביקור המרגש ומעורר ההשראה גם השף אייל שני לקח חלק בסדנא בתיווכו של בן העיר מיכאל ליאני. שני שיתף בסודות המטבח ובנסתרי הניחוחות, שוחח עם התלמידים ולימד אותם באהבה אין קץ.
רבקה אלימלך מנהלת בית הספר אמרה: "שמנו למטרה לחשוף את תלמידי מח"ט "אורט פסגות" למנהיגי דעה בתחומים שבהם הם מתמחים, המפגש עם מובילים בתחומים המלמדים בבית הספר באים להעצים את תלמידינו ואת הצוות החינוכי ובעיקר לחזק את התקווה שאפשר להגיע לפסגות. הצלחה היא פונקציה של השקעה, אמונה, ומוטיבציה. מח"ט "אורט פסגות" מוביל פדגוגיה פורצת דרך המבוססת על עשיה חברתית קהילתית, יוזמות מקוריות וייחודיות. קיימת מעורבות רחבה של אורט, מנהל החינוך בעיר ומשרד החינוך, שותפים רבים המאמינים בדרך, תומכים בה ורואים בבית הספר כמסגרת חינוכית המקדמת את תלמידיה".
אלי ברדה ראש העיר הוסיף: "זה לא ברור מאליו ששפים מפורסמים מתפנים מכל עיסוקיהם ומגיעים למפגש העצמה עם התלמידים. בסימן מוטיב האור של חג החנוכה אוסיף כי בכל תלמיד יש את האור הפנימי והשפים, במפגש איתם, מציתים את האור הפנימי שלהם בדרך לאמונה בעצמם, ביכולות שלהם ובהצלחתם בעתיד בחיים".

שפים בפסגות
דוברות עיריית מגדל העמק

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here