קרדיט צילום: דוברות עיריית מגדל העמק

"יום האישה הבינלאומי" שצוין השבוע ביחד עם חגיגות פורים נחתם השבוע במופע חגיגי של רן דנקר
מגדל העמק ציינה את "יום האישה הבינלאומי" כמיטב המסורת. גם השנה נפתח יום האישה בביקור של ראש העיר במרכז יום לקשיש יחד עם צוות המרכז לפיתוח הון אנושי צעירים מתוך אמירה שאת יום האישה ראוי לפתוח באמירת תודה ופירגון לנשים המייסדות של העיר מהן אנו שואבים חוכמה ודוגמא.

במהלך חודש מרץ תחת הכותרת "מרץ נשי בשבילך" שכלל אירועים וסדנאות ייחודיות לנשים כדוגמת: "הכירי את רכבך", "במה אישית נשית" עם גולדי אברהם, הרצאה מעוררת השראה עם שירי קניגסברג לוי שנבחרה לאחת הנשים המשפיעות בישראל מקימת המיזם "ים של חברים" העוסק בתופעת החרם בקרב ילדים, סדנת אומנות לאימהות ובנות.
את הקמפיין העירוני המסורתי תחליף השנה תערוכת 70 שנות עשייה נשית במגדל העמק אשר תוצג ב-1 ביוני ברחבת האמפיתיאטרון באירוע המרכזי לציון 70 שנה למגדל העמק.

התערוכה תכלול בתוכה עשרות נשים, תושבות העיר, אנו מזמינים נשים להמליץ על עצמן או על נשים שהם חושבות שהשפיעו לטובה על חיי הקהילה והעשייה העירונית ולפנות למריאנה גבלין יועצת ראש העיר לקידום מעמד האישה.
מריאנה גבלין: "אני רואה חשיבות רבה בהכרה הניתנת לנשות העיר באמצעות התערוכה, כהוקרה על עשייתן וכדוגמה והשראה לדור הצעיר ולנשים צעירות בפרט שכל אחת ממקום עשייתה ותרומתה היא חלק בלתי נפרד מצמיחתה והתפתחותה של העיר".

ראש העיר אלי ברדה הוסיף: "לאורך שנות כהונתי מכהנות נשים איכותיות משכמן ומעלה בתפקידי מפתח בכל תחומי החיים ברשות והן עושות את תפקידן בהצלחה יתרה וסוללות את דרכן של נשים נוספות לעשייה עירונית ואני רואה חשיבות רבה בציון ותיעוד עשיתן באמצעות התערוכה לכבוד 70 שנות קיומה של העיר".

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here