יוזמת
קרדיט: מועצת הנוער במגדל העמק.

מועצת הנוער במגדל העמק פתחה בפרויקט שבוע אהבת חינם בסימן חיים משותפים.

יוזמת "אהבת חינם" של מועצת הנוער
קרדיט: מועצת הנוער במגדל העמק.

לאחרונה התחילה מועצת הנוער מגדל העמק מספר פעילויות הקשורים לשבוע אהבת חינם. את תחילת השבוע החלו בפרויקט 'מפזרים אהבה בשוק' בו חברי המועצה הגיעו בשעות הצהריים לשוק העירוני של מגדל העמק ושם הקימו שני דוכנים – ברכות במגוון שפות ודוכן 'פלאפון אהבה' בו הוצג פלקט בצורת טלפון נייד ובו מספר אופציות כגון: חיבוק קבוצתי, כיף ומחמאה. כל עובר אורח בחר באחת מן האופציות והמועצה מעניקה לו מה שבחר. בנוסף, עוברי האורח יכלו לכתוב על גבי פלקטים של לבבות מילים טובות שהם רוצים להעניק למישהו אחר.
פעילות נוספת הייתה על גבי פלקטים שנתלו בבתי הספר. מועצת הנוער פרסמה משפטי אהבת חינם ברחבי בתי הספר, חדרי המורים והמסדרונות יחד עם תוספת השאלה "אהבת חינם בשבילי היא?" במטרה להזמין תלמידים ומורים לרשום מהי אהבת חינם עבורם.
יחד עם זאת במשך השבוע במסגרת אהבת חינם, מועצת הנוער בחרה להודות לנותני השירות, העובדים השקופים, במטרה להציג להם את ערכתנו אליהם ולעבודתם הנאמנה עבורנו. חברי מועצת הנוער בירכו את נותני השירות, שרו איתם שירים והקרינו סרטון תודה שמראה את הערכה הרבה לנותני השירות בעירנו.
לסיום מועצת הנוער חגגה ביחד עם תלמידי בית הספר "יערת העמק" את אירוע הסיום במהלכו חילקה שי לכל אחד ואחת מהקשישים ממרכז יום לקשיש ומבית יד לבנים אשר באו לבית הספר. לדברי חברי מועצת הנוער: "מטרתנו הייתה לעודד אהבת חינם ולהראות שכל אדם, לא משנה מה גילו ומה תפקידו, יכולים לפזר אהבה בלי לבקש תמורה".

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here