קרדיט: דוברות עיריית מגדל העמק

לאחר דיווח למוקד העירוני הגיעו צוותים של השיטור העירוני, השירות הוטרינרי ויחידת הפיצוח של משרד החקלאות וחילצו את הכלבים שהיו קשורים וללא השגחה

ביום שישי האחרון נפתחה קריאה במוקד 100 לגבי נביחות כלבים ברחוב בעיר. המשטרה הגיעה למקום וטיפלה באירוע, כחלק מהטיפול המחזיק פינה את הכלבים מהדירה. בשבת בבוקר נפתחה שוב קריאה, הפעם במוקד העירוני באותה הכתובת והתברר כי הכלבים הוחזרו לדירה לאחר שהמשטרה עזבה את המקום.

מרגע שנפתחה קריאה במוקד העירוני 106 נכנס לתמונה השירות הוטרינרי שהגיע למקום והוביל לשחרור הכלבים מהדירה. השירות הוטרינרי העירוני פעל יחד עם יחידת הפיצוח של משרד החקלאות, השיטור העירוני ומשטרת ישראל על מנת להעניק לכלבים טיפול מיטבי.
כזכור, חוק צער בעלי חיים אומר כי "לא יענה אדם בעל חיים, לא יתאכזר אליו ולא יתעלל בו בדרך כלשהי". העונש המירבי לעבירה מסוג זה הוא עד 3 שנות מאסר או קנס בסך 200,000 שקלים.

קרדיט: דוברות עיריית מגדל העמק

ד"ר ליאת חדד הוטרינרית העירונית אמרה: "אני שמחה שבסוף האירוע הכלבים חולצו מהדירה

והועברו לכלביית הרשות עד להסדרת החזקתם. הייתי מבקשת להדגיש כי פניה למוקד העירוני בתחילת האירוע, בשישי בערב, במקביל לפניה למשטרה או לפני פרסום בפייסבוק הייתה יכולה למזער את סבלם של אותם כלבים. דיווח נכון לרשויות שאחראיות על הטיפול יכול לחסוך בלבול, עיקוב או טיפול חלקי. מחלקת התברואה, השירות הוטרינרי, מודים לתושבים על הערנות ולגורמים שלקחו חלק בפעילות החשובה וקוראת לדווח על אירועים חריגים מסוג זה"

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here