מועדונית על שמה של רותי קוצ'רו ז
קרדיט תמונות: צילום מהפייסבוק.

לא שוכחים. אם הבית הוותיקה והאהובה במועדונית לילדים ונוער בסיכון נפטרה בפתאומיות לפני חודשיים ומועצת העיר אישרה את המלצתו של ראש העיר אלי ברדה לחלוק לה כבוד ולהנציחה במועדונית

מועדונית על שמה של רותי קוצ'רו ז"ל
קרדיט תמונות: צילום מהפייסבוק.

בתחילת חודש מרץ מגדל העמק נפרדה מאחת הנשים שהקדישה את חייה למען ילדי המועדונית ומשפחותיהם. רותי קוצ'רו ז"ל נפטרה בפתאומיות והותירה אלפי תושבים בעיקר עם זיכרונות. קוצ'רו עבדה במשך 18 שנה בתור אם בית במועדונית הרווחה. במהלך עבודתה יצרה אווירה ביתית, חום וקבלה.
קוצ'רו הייתה מחוברת למועדונית ולילדים וביצעה את עבודתה על הצד הטוב ביותר. בין היתר שמשה עבור ילדים רבים כדמות אם יקרה ומשמעותית, רבים מהם קראו לה "אמא שנייה". במקביל הייתה מוכרת לתושבים רבים כאישה שתמיד עוזרת, תומכת ומסייעת לנזקקים והכל בסתר.
רותי, ילידת 1963, נפטרה בפתאומיות והותירה אחריה שתי בנות בעלות משפחה. פטירתה באופן פתאומי גרמה לכאב ויגון בקרב בני המשפחה, הילדים שטיפלה ותושבי העיר שהכירו אותה.
בעיריית מגדל העמק החליטו להכיר תודה על פועלה של רותי קוצ'רו ז"ל למען ילדי המועדונית לדורותיהם ומועדונית בעיר תקרא על שמה לאחר שחברי מועצת העיר אישרו פה אחד את הצעתו של ברדה להנציח אותה במועדונית על שמה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here