קרדיט תמונה: דוברות עיריית מגדל העמק

מיזם מרגש לכבוד ט"ו בשבט של מתנדבי תכנית "פותחים עתיד" שאימצו עולים חדשים שעלו בשנה החולפת הגיעו לביתם וחילקו להם משלוח לחג וערכת משחקים לילדים

ממשיכים לעשות טוב ולהרבות באהבת חינם במגדל העמק גם בשנת 2021. מיזם חברתי של היחידה להתנדבות באגף לשירותים חברתיים פועל אחת לחודש למען הקהילה. החודש חברו יחדיו מתנדבי תוכנית "פותחים עתיד", אגף הקליטה והאגף לשירותים חברתיים – היחידה להתנדבות ובמסגרת הפרויקט יצא קול קורא לתושבים להזמינם להצטרף למיזם מרגש בו מחבקים את העולים החדשים שעלו ארצה והגיעו למגדל העמק בשנת 2020.
אז איך בעצם זה קרה? התושב קיבל ערכה של פירות יבשים עם ברכה שנכתבה על ידי חניך מתוכנית "פותחים עתיד", ברכת סדר ט"ו בשבט, עוגה ופירות יבשים ולמשפחות עם ילדים תוספת של ערכת משחקים. המתנדב הגיע יחד עם הערכה והעניק אותה בבית משפחה של עולה חדש על פי רשימות שהתקבלו מאגף הקליטה.
אלי בקסיס סגן ראש העיר וממונה תיק הרווחה התייחס ואמר: "אני רוצה להודות לשותפים על היוזמה המבורכת ולתושבים שהתנדבו לעשות טוב למען האחר. מגדל העמק זו עיר קהילתית, רב תרבותית שנושאת את הדגל של ערבות הדדי".
סרגיי אוקלנדר סגן ומ"מ ראש העיר סיכם: "זו מגדל העמק היפה. אני גאה בתושבים על המחווה עבור העולים, ועל שיתוף הפעולה של תוכנית פותחים עתיד, האגף לשירותים חברתיים-היחידה להתנדבות ואגף הקליטה".

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here