קרדיט תמונה: דוברות עיריית מגדל העמק

32 חניכים סיימו בהצלחה קורס עזרה ראשונה: "רכשנו כלים שיעזרו לנו בחיים ויעזרו לנו להציל חיים"
השבוע התקיים בשיתוף מד"א במגדל העמק טקס צנוע בהתאם למגבלות הקורונה לציון סיום קורס נוסף של מגישי עזרה ראשונה בקרב בני הנוער וחלוקת תעודות הסמכה ל-32 חניכים שזכו לקבל שי מתנת בנות המכינה הקדם ישראלית.
ההקפדה על הוראות משרד הבריאות ל"ונשמרתם מאד לנפשותיכם" הביאה לפיצול הטקס לשתי קבוצות והעברת הטקס בשידור חי להורים דרך הזום. 
הטקס נערך בנוכחות ראש היער אלי ברדה, מנהלת תחום ההתנדבות באגף הרווחה ורכזת משפחות בתחום משפחות המתמודדות עם קשיים כלכליים אילנה פרץ-עייש, מנהל מרחב מגן דוד אדום יוסי פחימה, אחראית מתנדבים במרחב גלבוע חמוטל רוזנסקי, אחראי פרמדיקים במרחב אמיר אלישע, אחראי המתנדבים במגדל העמק לאון קול ומדריכי וחניכי הקורס.
הקורס נמשך שנה שלמה נלמד באמצעות תוכנת 'זום' ואחת לשבוע נבחנו חניכי הקורס על החומר שנלמד בשבוע שחלף. חניכי קורס 60 לשנת 2020 של מד"א, אשר ישולבו בקרוב כמע"רים, מתנדבים בארגון הבריאות הלאומי של ישראל ויתחילו ליישם בפועל את תורת הגשת העזרה הראשונה והצלת החיים שעליה שקדו לילות כימים. בדברי הסיכום שלהם, ציינו את התועלת הנוספת שהקורס הקנה להם מעבר לידע הטכני: "למדנו יחד במשך שנה שלמה ויותר, איך להציל חיים ורכשנו כלים שיעזרו לנו בחיים, גם מעבר למד"א. יותר מכך, למדנו על עצמנו. על היכולות שלנו, כמה אנחנו יכולים להגשים את עצמנו ואת החלומות שלנו, להבין שאת הכל אפשר להשיג אם רק נרצה. וכשיש אנשים שמאמינים בנו, שמלווים אותנו מההתחלה ועד הסוף, שלא מוותרים לנו ולהישגים שלנו. זה הופך את הדרך שלנו להרבה יותר טובה".
גב' אילנה פרץ-עייש, מנהלת  היחידה להתנדבות בעיריית מגדל העמק הודתה למתנדבים הצעירים שבצד חובותיהם הלימודיות השקיעו מזמנם ומרווחתם ללמוד כיצד ניתן להציל חיים מתוך רצון עז לתרום לקהילה במגדל העמק וסביבותיה, בפרט ולחברה הישראלית בכלל: "אני גאה בכם כפליים גם בשל גילם הצעיר וגם בשל בחירתם בתרומה משמעותית וחשובה ערכית זאת" .
אלי בקסיס, אמר: "כל המקיים נפש אחת מישראל כאילו קיים עולם מלא, אני מאחל לחניכים ברכה והצלחה בהמשך דרכם, ויישר כוח על תרומתם לקהילה".
ראש העיר אלי ברדה שיבח את רוח ההתנדבות המפעמת בנוער של מגדל העמק להירתם להצלת חיים במד"א וכאזרחים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here