מכון הרישוי חדשני במגדל העמק
דוברות עיריית מגדל העמק

המכון החדשני של חברת "טכנו טסט" נחנך באירוע השקה מרהיב. גולת הכותרת: טסט מבלי לצאת מהרכב ותוך 7 דקות

תהליך העברת טסט לרכב לא היה מעולם קל יותר. חברת "טכנו טסט" חנכה בשבוע שעבר את הסניף החדש שלה במגדל העמק באירוע השקה מרהיב במעמד ראש העיר אלי ברדה, ח"כ ניר ברקת, מ"מ ראש העיר סרגי אוקלנדר, סגן ראש העיר דורון אלחרר, נציגי משרד התחבורה ותושבי האזור.
תמיד חששתם מתורים ארוכים? אז זהו, שכאן מדובר בשיטה חדשנית שתפעל לראשונה הסניף החדש במגדל העמק. שישה מסלולים שונים ובכל אחד מהם כלל לא תצטרכו לצאת מהרכב במהלך הבדיקה.
העברת הרכב טסט הם רק חלק מהשירותים שיינתנו במכון החדש שיכלול גם בדיקת רכב לפני קנייה, פחחות, צבע, כיוון פרונט ואפילו הנפקת לוחית רישוי חדשה. במהלך האירוע ערך המנכ"ל אייל ברכה סיור במתחם החדש בו הסביר את היתרונות של הסניף המתקדם ביותר בארץ.
מנכ"ל החברה אייל ברכה אמר: "ללא התמיכה וברכת הדרך שקבלנו אלי ברדה לא היה מכון במגדל העמק כדי שהעיר שתספק את שירותי הרישוי לעמק תהיה מגדל העמק. המכון הזה הוא ייחודי. הלקוח לא יוצא מהרכב לאורך כל התהליך. הסביבה של מכון רישוי היא לא סביבה טבעית ללקוח שרוצה להגיע ולצאת כמה שיותר מהר. יש כאן שישה מסלולים ולכל אחד מהם יש ייעוד ספציפי. אם אני בעלים של רכב פרטי אין שום סיבה שאהיה עם משאית שזמן הטסט שלה פי 10 משלי. כל לקוח יטופל לפי הצרכים שלו. אנחנו מאוד אוהבים להעסיק עובדים מהעיר עצמה, כל הצוות האדמיניסטרטיבי שלי הוא ממגדל העמק. אני מוכן לממן 60 אחוז מהלימודים לאנשים נבחרים ממגדל העמק ללימודי בוחן רכב".
אלי ברדה ראש העיר הוסיף: "זה תמיד משמח לפתוח עוד מפעל ועוד עסק בעיר. מדובר בסניף חדשני שיוסיף שירות נוסף לתושבי העיר והאזור. מאחל ברכה והצלחה למשפחת ברכה וטכנו טסט ונסיעה טובה ובטוחה לנוהגים ברכב".

מכון הרישוי חדשני במגדל העמק
דוברות עיריית מגדל העמק

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here