מגדל העמק נכללה בתכנית ההמראה היוקרתית של משרד הפנים
צילום: דוברות עיריית מגדל העמק.

כנס התנעה לתכנית שתכלול 22 רשויות מקומיות בלבד בכל הארץ נערך במעמד שר הפנים ובהשתתפות מנכ"ל וגזבר העירייה. מגדל העמק תקבל במסגרת התכנית 15מיליון שקלים.

מגדל העמק נכללה בתכנית ההמראה היוקרתית של משרד הפנים
צילום: דוברות עיריית מגדל העמק.

ביום שני האחרון יצאה לדרך 'תכנית ההמראה' היוקרתית של משרד הפנים בכנס ראשון בהשתתפות נציגים מ-22 רשויות מקומיות מאזורים ומגזרים שונים אשר נבחרו להשתתף בתכנית וביניהם מנכ"ל עיריית מגדל העמק שלום זוזוט וגזבר העירייה מנחם עוז.

במסגרת התכנית יסייע המשרד בתקציב של 300 מיליון שקלים לרשויות לשיפור השירותים המוניציפאליים, הגדלת הכנסות על ידי חיזוק מקורות ההכנסה ופיתוח הרשות. מטרת התכנית שתיפרס על פני חמש שנים לחזק ולשפר את השירותים הניתנים לתושבי הרשויות המקומיות וחיזוק עצמאותן הכלכלית והרשויות שנבחרו להשתתף בה נבחרו לאחר עמידה בפרמטרים כלכליים תקציביים, גודל האוכלוסייה וכדומה.

מגדל העמק שהתנהלותה הניהולית האחראית בשנים האחרונות לא נעלמה מעניהם הבוחנות של אנשי משרד הפנים תהיה אחת הרשויות הבודדות בצפון שנכנסו לתכנית והיא תזכה לליווי מקצועי והשקעה תקציבית בסך של 15 מיליון שקלים לתכנון ויישום התכנית בדגש על הון אנושי ופיתוח הכלכלי.

במכתב האישור שהתקבל בלשכת ראש העיר ועליו חתום שר הפנים אריה מכלוף דרעי, מברך האחרון את מגדל העמק על עמידתה בקריטריונים הנדרשים להשתתפות בתכנית החדשנית אשר גובשה בהובלת משרד הפנים ובשיתוף משרד האוצר.

במגדל העמק קיבלו בסיפוק את הבשורה ואמרו כי כניסתה של מגדל העמק לתכנית מוכיחה כי התנהלות הרשות הינה מקצועית ואחראית שכן אילולא הייתה כזאת לא הייתה עומדת הרשות בקריטריונים של התכנית החדשה שתסייע למגדל העמק בפיתוח המאסיבי ובמתן שירותי מיטבי לתושבי העיר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here