פרס חינוך פסגות
דוברות עיריית מגדל העמק

בית הספר זכה בפרס היוקרתי לאחר ביקור של ועדת הפרסים המחוזית בפני חבריה הוצגה התכנית הערכית חינוכית שהיא תוכנית הדגל בבית הספר לצד פדגוגיה מוטת עתיד

ממשיכים לקטוף פרסי חינוך. בית ספר נוסף במגדל העמק זכה בפרס חינוך מחוזי. הפעם היה זה תורו של מח"ט "פסגות" בניהולה של רבקה אלימלך.
ועדת הפרסים מחוזית מטעם משרד החינוך ביקרה בבית הספר בשבוע שעבר. בסיור שנערך בנוכחותו של ראש העיר אלי ברדה ומנהלת מנהל החינוך מלי אליגוב פרס הצוות החינוכי את העשייה המרשימה המתקיימת בבית הספר והוצגה התכנית הערכית חינוכית שהיא תוכנית הדגל בבית הספר לצד פדגוגיה מוטת עתיד.
הוועדה עברה מתחנה לתחנה ובחנה אתגרים מול הצלחות. ביום זה שהיה גם יום הסבלנות הבינלאומי התקיימה פעילות קהילתית מרגשת עם קהילה בעלת צרכים מיוחדים.
מנהלת בית הספר רבקה אלימלך אמרה: "דרוש כפר שלם לגדל ילד – פרס חינוך מחוזי הוא הכרה בעבודה חינוכית שיש בה אהבת האדם, פדגוגיה פורצת דרך וחינוך לערכים חברתיים וקהילתיים. תודה על הזכות לבחור צוות חינוכי רגיש, מקצועי ובעל חזון, על האמון והתמיכה, על השותפות של עיר שלמה, תודה על השייכות לרשת "אורט" הרשת לכל ילדי ישראל, תודה ענקית לכבוד ראש העיר אלי ברדה, לראש מנהל החינוך מלי אליגוב, למפקחת המתכללת במשרד החינוך עירית מלמד, למנהלת האזור אורט שולה מנור, שולי בן ישי מנהל חברה ונוער, אגף שחר משרד החינוך ולכלל השותפים הצועדים אתנו לפסגות".

פרס חינוך פסגות
דוברות עיריית מגדל העמק

מלי אליגוב ראש מנהל החינוך: "הרשות ומינהל החינוך גאים בהישג של בית הספר ומברכים על שיתוף הפעולה בין הרשות, בית הספר וההורים כאשר התלמיד במרכז. אנו גאים בכם ומאחלים לכם המשך הצלחה חינוכית וערכית".
אלי ברדה ראש העיר ומחזיק תיק החינוך סיכם: "ועדת פרס החינוך מחוז צפון ביקרה בבתי הספר במחוז המועמדים לפרס חינוך ובחרה במח"ט "אורט פסגות" ובמנהלת רבקה אלימלך כזוכי פרס החינוך המחוזי. אני גאה ומאושר על ההחלטות שקבלנו להילחם על כל ילד במערכת החינוך מבגרות איכותית ועד רכישת מקצוע לחיים. ההחלטות שקבלנו לשנות את מפת"ן (משרד הרווחה) "משה שרת" לבית ספר (משרד החינוך), שינוי שם ביה"ס ל-"פסגות", המאבק על סמל מוסד מח"ט (מרכז חינוכי טכנולוגי), הכפפתו "לאורט ישראל", הבחירה ברבקה אלימלך, בעלת הלב הגדול והנשמה היתרה, למנהלת המח"ט והשגת תקציבים גדולים לשדרוג בית הספר והמגמות הפכו את המח"ט למקום מבוקש שכל גורמי המקצוע באים לראות וללמוד את המהפכה החינוכית, הערכית והמקצועית הנעשית בו. אכן רבקה, הצוות, התלמידים וההורים ראויים לפרס חינוך. יישר כח, כל הכבוד!".

פרס חינוך פסגות
דוברות עיריית מגדל העמק

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here