קרדיט: דוברות עיריית מגדל העמק

ד"ר יפעת שאשא ביטון ביקרה במגדל העמק כדי להתרשם וללמוד על מערכת החינוך הנחשבת לאחת המובילות במחוז הצפון שזכתה השנה בפרס החינוך הארצי בפעם השנייה

שרת החינוך ד"ר יפעת שאשא ביטון שמעה על מערכת החינוך עטורת הישגים ופרסים והגיע לביקור כדי להתרשם וללמוד על הדרך והתהליכים שהרשות יזמה וביצעה בדרך הבטוחה לזכייה בפרסי חינוך ובהישגים לימודיים מרשימים. כידוע, שר החינוך יואב גלנט העניק בסמוך לסיום תפקידו את פרס החינוך הארצי לראש העיר אלי ברדה ולראש מינהל החינוך מלי אליגוב בדיוק כפי ששר החינוך לשעבר, גדעון סער, העניק את פרס החינוך הארצי לראש העיר אלי ברדה ולראש מינהל החינוך אתי שושני שפרלינג.

בשנים האחרונות מערכת החינוך ברשות קטפה עשרות פרסים: פרס חינוך מחוזי למח"ט "אורט פסגות", בחירת ביה"ס "אורט רוגוזין" לביה"ס מצטיין מטעם משרד החינוך בקבוצת הדרוג הגבוה ביותר, פרס חינוך מחוזי לבית ספר "יערת העמק", זכייה של ארבעה תלמידים באות שר החינוך לנוער מתנדב ע"ש אלעד ריבן, זכייה של שני תלמידים בפרס מצטייני "אורטוב", מגמת שיפור אחוזי הזכות בבגרות איכותית עד שבירת שיא אחוזי הבגרות 89 אחוז ונציגות במועצת התלמידים המחוזית והארצית.

במהלך ביקורה סיירה שרת החינוך בבית ספר "עילאי", בבית "יד לבנים" קיימה שיח עם מנהלי בתי הספר שהציגו בפניה את העשייה החינוכית, ההצלחות והאתגרים הניצבים לפתחם לקראת השנה הקרובה ונגיף ה"קורונה".
בפגישת עבודה מצומצמת ומקצועית בהשתתפות מנהלת המחוז ד"ר אורנה שמחון וראש מינהל החינוך מלי אליגוב עם השרה סוכם על הכללת מגדל העמק כפיילוט בתוכניות לאומיות ותעדוף הרשות בתקציבים לבניית מוסדות חינוך חדשים כמתחייב ב-"הסכם הגג" והמשך חיזוק ושדרוג בתי ספר מפני רעידת אדמה.

מנהלת המחוז ד"ר אורנה שמחון אמרה: "אני שומעת את המנהלים והלב מתרחב. יש במגדל העמק נבחרת מנהלים מאוד מחויבת. גם הרשות, בראשות אלי ברדה, השכילה לבנות רצף חינוכי, תוך שת"פ פורה עם משרד החינוך ואיגום כלל המשאבים העומדים לרשותה".

קרדיט: דוברות עיריית מגדל העמק

שרת החינוך ד"ר יפעת שאשא ביטון הוסיפה: "שמחתי מאוד לבקר במגדל העמק, לראות את הנשמה היתרה והרוח החיה במערכת החינוך שההישגים החינוכיים מעצימים אותה. שמעתי סקירה על בתי הספר וראיתי איך המנהלים והמנהלות מרגישים ותופרים חליפה אישית לכל תלמיד ותלמידה כאן, זה תענוג אמיתי לראות את שיתוף הפעולה עם הרשות ואת ראש העיר ומחזיק תיק החינוך מנצח על התזמורת הזו. אני חושבת שזה הכוח. היכולת לעבוד ביחד למען התלמידים – כולם מרוויחים מזה".

ראש העיר אלי ברדה הודה לשרת החינוך על הביקור, מהראשונים שביצעה ברשויות, ואיחל לה הצלחה במשימת חינוך ילדי ישראל, לד"ר אורנה שמחון על שיתוף פעולה פורה לאורך שנים, למלי אליגוב ולכל צוות מינהל החינוך, למנהלי בתי ספר, הנהגת ההורים ולחברת המועצה אלגריה בן קסוס ששימשה במשך שנים יו"ר הנהגת ההורים היישובית ואמר: "מגדל העמק הוכיחה שעם אמונה בתלמידים ובעצמנו, עבודה קשה ודביקות במשימה לאורך זמן, אפשר לקצור הישגים והצלחות למען הצלחתם של ילדנו, דור העתיד של מגדל העמק", והוסיף: "מגדל העמק היא השותפה של משרד החינוך לקדם את מערכת החינוך ביוזמות חנוכיות חדשניות ופילוטים חלוציים כי ההשקעה במגדל העמק זו השקעה במנייה בטוחה והשקעה המניבה פרסי חינוך".

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here