שירלי-רחל הוכמן, תשוקה ואהבה למקצוע המוביל
צילום: אלבום פרטי

המעצבת הראשונה של מגזין היוקרה "ליברל" תעמוד בראש מגמת עיצוב מדיה – תקשורת חזותית חדשה במכללה

שירלי-רחל הוכמן נבחרה לעמוד בראש מגמת עיצוב מדיה במכללה הטכנולוגית נוף הגליל , אשר ההרשמה אליה נמצאת בימים אלה בשיאה. חלומה לבנות מגמה בצלמה ובדמותה של הנערה שעלתה עם הוריה מברזיל, למדה בבצלאל, עיצבה מגזינים   מובילים. שיחה ראשונה עם רכזת המגמה החדשה המאמינה כי "תחום עיצוב מדיה הוא עולם עצום, עם מנעד רחב מאוד, אשר בניגוד למקצועות שיחלפו מהעולם, הוא לא רק שיישאר,   אלא יתפתח עוד ועוד. מי שמחפשת או מחפש עבודה מרגשת ומרתקת, מוזמן להצטרף ללמידה" אומרת שירלי-רחל הוכמן.

הרזומה של הנערה שעלתה עם משפחתה מברזיל, נשאה לארז, אם לשניים המתגוררת בקיבוץ  רמות מנשה , מרשים ביותר. שירלי-רחל הוכמן, רכזת מגמת עיצוב מדיה- תקשורת חזותית במכללה הטכנולוגית נוף הגליל מתרגשת לקראת פתיחת המגמה החדשה. בוגרת  התואר הראשון והשני בתקשורת חזותית בבצלאל בירושלים, המשיכה בעיצוב מגזינים מובילים וכן מוספי עיתונים כמו "עכבר העיר', "גלובס", "פירמה", "טיים אאוט" וגולת הכותרת היותה של שירלי בצוות ההקמה של  המגזין  היוקרתי "ליברל", בו הייתה המעצבת הראשונה ולמעשה הותירה חותמה עליו.

שירלי שימשה בהוראת עיצוב מדיה ותקשורת חזותית ב"גורן" בעמק יזרעאל, בסמינר הקיבוצים, במכינה בבצלאל, במכללה למינהל ועוד.

שירלי-רחל הוכמן, תשוקה ואהבה למקצוע המוביל
צילום: אלבום פרטי

לשאלתי מדוע בחרה להצטרף לצוות האיכותי והמקצועי של מרצי המכללה הטכנולוגית נוף הגליל, השיבה שירלי: "במהלך לימודי התואר השני בבצלאל עסקתי בביקורת על תקשורת חזותית כמקצוע המעניק שירות, מקצוע הפוגש את הקהל הרחב. הבחירה בי להקים מהמסד ועד הטפחות את המגמה החדשה, עיצוב מדיה,  היא שמחה עצומה עבורי, יש לי תשוקה לממש את חלומי, לבנות מגמה על פי תפיסת העולם המקצועית שלי. אני מרגישה שאני יכולה לבנות את המגמה מההתחלה. לקבוע את תכנית הלימודים ולחברה לתפיסת העולם שלי מבחינה שירותית, אתית, יחסי עבודה, מקצועיות והיחס  לחברה".

שירלי מדברת באהבה על מדיה ועיצוב: "תחום העיצוב רחב ביותר ונוגע בכל תחומי החיים שלנו, יש לו נגיעה ודרישה בכל עולמות התעשייה והתוכן. אני אוהבת מאוד את המקצוע, בעולם בו אנו חיים, מהרשתות החברתיות, דרך היו טיוב, סרטים, משחקים, טלוויזיה, קולנוע, ועד עולם הפנאי, כולם חוסים תחת התקשורת החזותית ומדיה, בניגוד למקצועות שיש מי שבוחרים ללמוד וייעלמו בעוד חמש שנים עד עשור, עיצוב מדיה יישאר כאן לעד, לא יעלם מהעולם, הדרישה לאנשי מקצוע טובים גבוהה מאוד. זהו מקצוע מכובד ומתפתח כל הזמן" אומרת שירלי.

יצוין כי בשנת הלימודים תשפ"א תיפתח מגמת עיצוב מדיה, תקשורת חזותית ויילמדו במשך שנתיים בלימודי בוקר.

תרצה ריבק, מנכ"לית המכללה : "מגמה חדשה זו הינה חלק ממגמת החדשנות וההתחדשות הטכנולוגית אליה אנו שואפים. במגמת עיצוב מדיה תקשורת חזותית ירכשו הסטודנטים מיומנויות וכלים, יפתחו את היצירתיות ואת החשיבה הייחודית, זהו מקצוע המחר, נדרש מאוד בתעשייה".

שירלי-רחל הוכמן, תשוקה ואהבה למקצוע המוביל
צילום: אלבום פרטי

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here