מגנים על השם הטוב – כל הדרכים להתנהלות מול רישום פלילי

על מהלך הדרך לקראת ניקוי שמכם הטוב מרישום פלילי, כמעט ולא משוחחים בתקשורת. הרי למרבית העבריינים אין רצון להציג ברי גלי את עברם ולדון בו, מסיבות שונות. ואולם, חיוני להכיר הזכויות והחובות שלכם כדי להבטיח שהגיליון יהיה נקי להמשך החיים. לשם כך, הצוות של משרד עו"ד דנה שביט יצר לכם מדריך מקוצר לטיפול ברישום פלילי.

ליווי צמוד לאינטרסים שלכם

בין אם אתם עומדים לפני הליך פלילי או שאתם נמצאים בשלבים מתקדמים יותר כמו מאסר או ועדת שחרורים, הזכות הבסיסית והלגיטימית ביותר שלכם היא הזכות להליך הוגן. ולכן, אתם מעוניינים לקבל ליווי אישי, מהימן ואמין של עורך דין פלילי בצפון כבר מהפגישה הראשונה עם רשויות החוק. 

בקשות סיוע משפטיות

בין כל האסטרטגיות המשפטיות השונות, הדרישות המקצועיות ויכולות התמרון של עורך דין מקצועי, ניתן לספק מענה נכון כמעט לכל לקוח ובכל תיק. אחת הדרכים המקובלות לתת מענה לאסירים ששילמו את חובם לחברה, ורוצים לקדם את ההליך השיקומי, היא פנייה ישירה לקבלת חנינה מהנשיא. חנינה זו מאפשרת למורשע לקצר את זמן השהות בבית הסוהר, בהתאם לתנאים שמציב קצין המבחן או שירות בתי הסוהר. הסיוע מתקבל בדרך כלל רק אם האסיר עצמו מציג התנהגות חיובית ושיפור משמעותי לאורך תקופת הכליאה, ויכול לנהל חיים נורמטיביים בחברה מבלי להזיק או לאיים על סביבתו.

הדרך שלכם אל חיים נורמטיביים

הזכות של כל אדם לחזור למעגל החברתי, גם אם פשע וחטא, היא היסוד עליו מתקיימת כל המערכת המשפטית. אם לא נצליח להשיב את אותם האסירים אל החברה ולאפשר להם לנהל חיים תקינים ככל האפשר, אנו עשויים לקבל חברה שבה אין הזדמנות שנייה. בדיוק מסיבה זו, האפשרות להגיש בקשת מחיקת רישום פלילי היא כלי חיוני בעבודתם של כל אנשי המערכת המשפטית. הרישום הפלילי לא צריך ולא אמור ללוות את חייו של העבריין לעד ואם אין עוד סיבה ממשית לקיומו, חשוב להילחם על מחיקתו, בעזרת צוות משפטי מקצועי ומיומן בתחומו.

הצוות המקצועי של משרד עו"ד דנה שביט, מאפשר ללקוחותיו המתמודדים עם האשמות או אתגרים משפטיים שונים, לקבל ייעוץ דיסקרטי ומהימן בתחומי המשפט הפלילי. אנו מאפשרים לכם למצות את כל הזכויות ולעמוד על התנאים שמגיעים לכם, גם לאחר גזר הדין ותקופת המאסר. לפרטים נוספים ויצירת קשר עם צוות החברה התקשרו- 052-6498282.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here