מודיעין עסקי
קרדיט Freepik.com

אנשים מסוימים עשויים לבחור לנסות לתפוס את בן הזוג הבוגד בעצמם, להעמיד את העובדים על טעותם ללא ראיות או לצאת לחיפושים ארוכים אחר בני מששפחה נעדרים. אך זו יכולה להתברר כמשימה בלתי אפשרית. זמן, כסף, חוסר ניסיון וסיכון משפטי, הם חלק מהגורמים שיש לקחת בחשבון בעת ​​ביצוע חקירת "עשה זאת בעצמך". רגשות שונים כמו כעס וחרדה יכולים להניע אתכם לקבל החלטות אימפולסיביות שעלולות להזיק למהלך החקירה ואיסוף ראיות כלשהן. ואילו  דגן חקירות מנוסים לערוך חקירות במגוון נושאים, יכולים לבצע מעקב משפטי ולאסוף את המידע הרצוי הכל מבלי להיתפס, לנתח את המידע, לעזור באיתור נעדרים ובאימות זהותם של עובדים פוטנציאליים.

באילו טקטיקות עבודה משתמשים דגן חקירות ?

  • חקירה מקוונת ואישית – בתור התחלה, דגן חקירות יתחילו בתשאול על פני השטח ואז יחפורו עמוק יותר. חקר נתונים ציבוריים באתרי מדיה חברתית ומנועי חיפוש הוא צעד ראשון הגיוני מכיוון שהוא אינו מצריך עבודת שטח. ישנם גם כלים מקוונים רבים שיכולים לעזור במציאת המידע, כגון חיפוש תמונות המציג את כל האתרים שבהם נעשה שימוש באותן תמונות. חוקר פרטי גם יחפור הרבה יותר עמוק בביצוע בדיקת רקע מלאה. הוא מסתכל על עסקאות פיננסיות ויבצע איסוף מודיעין עסקי רלוונטי, יגלה מספר רישומי טלפון וחשבונות בנק, ימצא כל רמז שיכול להצביע על היעד. אנונימיות היא יתרון גדול העומד לטובת דגן חקירות בהשוואה לחקירת "עשה זאת בעצמך". חוקרים פרטיים יכולים לעקוב בדיסקרטיות אחר בן הזוג הבוגד, פגישות עסקיות של עובדים או חשודים בנושא הונאה.
  • מעקב הייטק – דגן חקירות מתעדכנים בטכנולוגיה העדכנית ביותר על מנת לבצע מעקבים. כל סיכוי להקלטת אודיו גרועה או סרטון מגורען יכול לא רק להיות בזבוז זמן ומאמץ אלא גם יכול לגרום לאובדן אמון בלקוח שישיג את הראיות הרצויות לו. בנוסף ישנם מגוון מכשירי מעקב הזמינים רק עבור חוקרים פרטיים, אשר עוזרים ומקלים על תהליך האיתור והמעקב. כמובן שאף חוקר מנוסה לא יוצא לשטח בלי GPS. ישנם מכשירי GPS קטנים רבים זמינים לחיבור לרכב של המטרה, כך שהם לא יכולים לאבד אותם בעיר או במקומות אחרים. ניתן להוריד נתונים מהעוקבים מאוחר יותר כדי להראות כראיה היכן נמצאה המטרה בזמן מסוים.
  • אם זה לא מתועד, זה לא קרה – כל דבר במהלך מעקב צריך להיות מתועד. קיים סיכוי טוב שהראיות שנאספו במהלך המעקב ישמשו בתיק גירושין שנוי במחלוקת, או במהלך שימוע לפני פיטורין של עובד. קשה להתווכח בבית המשפט נגד ראיות יסודיות שנאספו במהלך החקירה. תאריכים, שעות, מיקומים ו"עובדות" יעזרו ללקוח בצורה משמעותית.

נכון לעכשיו, יש שפע של מידע באינטרנט על קריירת החקירות הפרטיות, טיפים, טקטיקות וטעויות שנעשו על ידי חוקרים אחרים. זהו יתרון גדול לכל חוקר שכן הוא מסוגל ללמוד מטעויות העבר של אחרים או משלהם ולהפעיל טקטיקות טובות יותר בחקירה הבאה. שימוש בטקטיקות אלו ולמידה מחוויות של אחרים יכולים לעזור לחוקר פרטי לספק את התוצאות וההוכחות  שהלקוח צריך לשקט נפשי שלו, ולצורך המשך קבלת החלטות משמעותיות בחיים. דגן חקירות מנוסים בכל הליכי החקירות, החל מחקירות אישיות ועד לחקירות כלכליות מורכבות בארגונים גדולים. למענה על כל בעיה עבורה אתם זקוקים לחוקר פרטי, צרו קשר עם דגן חקירות.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here