קרדיט canva

אביזרים אורטופדים המשמשים אותנו בחיי היום יום

המנגנון הטבעי המורכב ביותר – כף הרגל האנושית – מורכב מ-26 עצמות ו-33 מפרקים, המחוברים ב-107 רצועות ו-31 גידים. זהו בסיס מלא לכל מערכת השרירים והשלד האנושית. קריטריונים רבים של הרווחה הכללית שלנו תלויים באיזו צורה אנו הולכים, שכן ההשפעה מכפות הרגליים מופצת כלפי מעלה בכל השלד. התוצאה של ההתגברות ה"הרואית" על אי הנוחות בנעליים יכולה להיות לא רק מחלות של המפרקים, קצות העצבים, עמוד השדרה, אלא גם כאבי ראש מתמשכים, כמו גם ירידה בפעילות הנפשית. הרופאים מייעצים לכם לא לחכות וללכת לבחור מדרסים מומלצים אורטופדיים מבלי לחכות לאבחונים לא נעימים. ואם מופיע תיעוד של רגליים שטוחות או קשת גבוהה בכרטיס הרפואי, נוכחותם של מדרסים כאלה הופכת לחובה.

מתי משתמשים בסד עבור הרגליים?

ישנם מקרים בהם שימוש במדרסים לא מועיל ולא יכול לשפר את ההליכה. מדובר במקרים חמורים בהם יש צורך להשתמש עם סד לרגל. סד לרגל היא מוצר מיוחד המיועד לטיפול ומניעה של מחלות ותאונות הקשורות לגפיים התחתונות. לרוב הוא משמש בנוכחות עיוותים, נזק למנגנון הרצועה והמפרקים. סדים אורטופדיים משמשים בעיקר לתיקון מפרקי גפיים פצועים. בנוסף להגנה ותמיכה באיבר, הסדים מקלים על אי הנוחות הכרוכה בתנועתו. לעיתים קרובות, איבר פגוע יזוז בצורה שתפצה על הפציעה, ותנועה ממושכת כזו עלולה לגרום לעיוותים באיבר. השימוש בסד מסייע במניעת עיוותים כאלו ואף מתקן את אלו שכבר התרחשו. הרבה יותר קל למנוע מחלה מאשר לטפל בה. ואם הבעיה כבר התעוררה, אז סד רגל הוא דבר הכרחי שעוזר לכם לחזור למסלול מהר יותר.

מדרסים מתקדמים טכנולוגית- מה היתרונות שלהם?

בטבע, יש מגוון רחב של גדלים וצורות של כפות רגליים. כפות הרגליים גדולות וקטנות, צרות ורחבות. יש רגליים שמתאימות לעבודה פיזית, יש רגליים לריקודים סלוניים, לבלט ועוד. זה משפיע באופן משמעותי על העיצוב של הקשת הרוחבית. יש כפות רגליים עם קשת אורכית גבוהה ונמוכה. כף הרגל בעלת קשת אורכית גבוהה, או כפי שהיא מכונה, כף הרגל הספורטיבית, נוחה מאוד לתנועה נמרצת, למשל, למשחק כדורגל. הקשת האורכית הפחוסה מגבירה את הסבילות לעומסים חוזרים לאורך זמן, וזה מתאים, למשל, למרתון. אך לא משנה מה היא צורת הרגל שלכם, עם הזמן, במידה וההליכה או העמידה שלכם לא נכונה, אתם תמצאו את עצמכם נאנחים מכאבים. מדרס ביו מכני פותח במיוחד כי להתאים לכל סוג של כפות רגליים, ולהפיג את הכאב על ידי הפצת משקל הגוף באופן שווה בכל כף הרגל, ובכך למנוע עומס וכאבים מיותרים. אם אתם זקוקים למדרסים שתומכים ביציבה והליכה נכונה, איתם לא תרגישו עוד כאב, אתם מוזמנים לעיין בקטלוג המוצרים האורטופדיים של סטרייד אורטופדיה בע"מ.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here