בבתים רבים ניתן למצוא את חומר העץ והסיבות לכך הן מגוונות. ראשית, מבחינה אסתטית, העץ משתלב במגוון רחב של סגנונות עיצוב כיוון שהוא יכול להופיע בדרכים שונות. ניתן למצוא סוגי עץ שונים כמו מהגוני, אלון, אגוז  לצד צבעים שונים, רמת עיבוד אחרת וטקסטורות ייחודיות. בנוסף לכך, העץ הוא חומר איכותי וחזק, הנשמר לאורך זמן. את השילוב של העץ ניתן לעשות באמצעות רהיטי נוי ייחודים, רהיטים או ברצפות. כאשר מדובר ברהיטים, ניתן לבצע עבודת עץ עבור כל הרהיט או לשלבה בתוך חלקים מסוימים ברהיט. בנוסף, עבודת עץ מתווספת לחללים שונים בבית שאינם רהיטים- כמו דלתות מטבח, ידיות, קירות ועוד. נגר הרצליה יכול לבצע עבודות נגרות בהתאמה אישית עבור כל צורך ולהכניס איכות ויופי אל הבית, בהתאם לתכנון העיצובי. בנוסף, עבודה עם נגר, בניגוד לרכישה מחנויות המציעות מוצרים אחידים, מאפשרת תהליך עבודה וליווי צמוד לצד חוות דעת מקצועית אשר יכולה להשפיע על התוצר הסופי לטובה.

חשיבות המטבח

המטבח הוא בין המקומות החשובים ביותר בבית שיש להשקיע בו, במיוחד בשנים האחרונות כאשר הפוקוס על המטבח כמקום חשוב בו אנו מבשלים עבורנו את האוכל שמזין אותנו, גדל לאור העובדה כי רבים החלו לעבוד מהבית, לצד פיתוח תחביבי בישול ואפייה. כך נוצר מצב בו רבים שלא השקיעו במטבח שלהם עד כה מחוסר הצורך, נדרשו לבצע שינויים שיתאימו לצרכים החדשים שלהם. לאור השינויים וההתייחסות לבישול ביתי, גם כאלו אשר מבצעים רכישה של בית חדש ונדרשים להתקנת מטבח, החלו להשקיע בו- באיכות החומרים שלו, בנוחות שלו ובהתאמתו לבישולים והכנת אוכל באופן יום יומי. לאחר הבנת הצרכים החדשים, רבים בחרו להתחיל בשינוי המטבח וקניית מטבח חדש,  משימה לא פשוטה בפני עצמה. כיוון שהשהייה במטבח הופכת לגבוהה, הדרישות עולות גם הן- בנייה איכותית, מקצועית וכמובן גם אסתטית ומותאמת לצרכים הספציפיים. חברות מטבחים בחיפה לרוב מציעות מבטחים בסטנדרט אחיד, וגם אם ניתן לבצע שינויים פונקציונליים, הנראות לא בהכרח נשמרת. מסיבה זו, פנייה לנגר מקצועי אשר משלב בין איכות העבודה לנראות שלה, יכולה להתגלות כבחירה הנכונה ביותר. כאשר מבצעים התקשרות מול נגר, ניתן להתאים את כל הפרטים באופן אישי למאפיינים של הלקוח.

חיים שטרית הוא עסק לנגרות בעיצוב אישי ומקצועי, אשר מתאים את שירותיו בעבור כל לקוח וחזונו האישי. חיים מציע מגוון עבודות הנעשות עם החומרים האיכותיים והעמידים ביותר ופרזול חדשני תוך מתן שירות מקצועי, אמין ונעים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here