האם כבר החלטתם שאתם צריכים לשכור שירות של סוכנות שיווק לעסק או לחברה שלכם? מעולה, זו השקעה נבונה ושימוש נכון בתקציב שלכם. יחד עם זאת, לעיתים לא קל להחליט באיזה חברת שיווק כדאי לבחור וחיפוש ברשת מעלה עשרות אלפי תוצאות. מציאת ההתאמה המושלמת לצרכים העסקיים שלכם צריכה להיות בראש מעייניכם וזה בדיוק מה שפיאלקוב דיגיטל עושה עבורכם כאשר מתחילים בפעילות משותפת. קראו מה הופך את פיאלקוב דיגיטל למשרד פרסום מקצועי שמומלץ מאוד לפנות אליה.

1. קביעת יעדים ומטרות

לכל עסק יש מטרות משלו ושאיפות שונות בכל מה שקשור לאסטרטגיית השיווק. בדרך כלל רוב העסקים רוצים לראות צמיחה כלשהיא במספר הפניות ובסופו של דבר גם בסך ההכנסות. האופן שבו סוכנות שיווק מסוימת מנסה להשיג את המטרות הללו יכול להיות שונה. למשל, יש סוכנויות שיעדיפו לתת דגש על קידו םאורגני בעסקים מסוימים, יש סוכנויות שיעדיפו לייצר תוכן וידאו לרשתות החברתיות ויש סוכנויות שיבחרו בקידום תוכן באמצעות טאבולה ואאוטבריין. עם פיאלקוב דיגיטל אתם תבנו יחד עם משרד הפרסום את אסטרטגיית השיווק המועדפת עליכם בהתאם למטרות הרצויות.

2. ניסיון זה מאוד חשוב

כשבעל עסק או חברה מחפשים משרד פרסום איכותי שיענה על המטרות שלהם, הם בדרך כלל יחפשו משרדים שיש להם ותק וניסיון. בדרך כלל גם בסוכנות עם ניסיון אתם תקבלו פגישת ייעוץ או פגישת אסטרטגיה ללא עלות (או לחילופין שיחת ייעוץ בטלפון) על מנת לבדוק את ההתאמה שלכם לחברה ושל החברה אליכם. זו דרך מצוינת לשאול שאלות ולראות באיזה גישה אתם נתקלים במהלך השיחה הראשונית עוד לפני שמתחילים לעבוד יחד. פיאלקוב דיגיטל היא חברת פרסום דיגיטלי ותיקה מאודה הקיימת משנת 2014 ומתמחה בפרסום בפייסבוק, פרסום בגוגל, קידום אורגני, אחסון אתרים ועוד. גם בפיאלקוב דיגיטל תקבלו שיחת ייעוץ טלפונית וגם פגישות ייעוץ במידת הצורך עוד לפני שמתחילים לעבוד על מנת שתקבלו מענה לכל השאלות, שתבינו בבירור מה המטרות שנקבעו ואיך מתכוונים ליישם אותם.

3. תיק עבודות משמעותי

לפני שבוחרים משרד פרסום לעסק שלכם אתם חייבים לוודא שיש למשרד תיק עבודות, המלצות מלקוחות, קייס סטאדי וכל מה שיכול להעיד על הצלחות של המשרד עם לקוחות, בדגש על לקוחות עם עסקים דומים לשלכם. האם אותה חברה עבדה בענף שלכם ואם כן, מה היו התוצאות? מומלץ לחפש באתר האינטרנט של הסוכנות את הפורטפוליו (תיק עבודות) שלה, בגוגל מיי ביזנס של החברה תוכלו למצוא המלצות או אכזבות שפרסמו לקוחות וגם בקבוצות פייסבוק ניתן לשאול ולהתייעץ. באתר של פיאלקוב דיגיטל תוכלו למצוא קיי סטאדיז, דוגמאות למודעות, המלצות וכתבות מעיתונים המעידים על האיכות והשירות שהחברה מספקת.

לסיכום

כיום יש עשרות אלפי חברות שיווק ומשרדי פרסום בישראל ולבחור אחת מתוכם כדי לנהל את הנוכחות העסקית שלכם בדיגיטל זו משימה לא פשוטה. ההמלצה הכי טובה היא לבחור חברה אמינה, ותיקה ומוכרת בשוק מכיוון שיש לה הוכחות בשטח. כשאתם נכנסים לאתר של חברה עברו בין העמודים השונים וקבלו רושם ראשוני על איך הדברים מתנהלים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here