מה הסיבה שכבר כולם בונים לעצמם אתרים?

כגולשים, אנו נחשפים למגוון רחב של אתרים מדי יום ביומו, מבלי לתת את דעתנו לאנשים העובדים מאחורי הקלעים על מנת לבנות את האתרים האלה.

אם בעבר היכולת לבנות אתר אינטרנט הייתה שמורה למקצוענים בלבד, הרי שהיום בזכות הפיתוחים החדשניים כל אחד כמעט יכול לעשות זאת.

כך שמאחורי אתרים תדמיתיים מעוצבים עומדים לא רק בוני אתרים מקצועיים, אלא גם רופאים, עורכי דין, מוסכניקים, בעלי חוות סוסים ועוד.

מדוע כדאי לבנות אתר לבד

מעוניינים להתנסות בבניית האתר הפרטי שלכם באופן עצמאי? אלה כמה סיבות טובות לעשות זאת:

  • משלמים פחות – בניית אתרים באופן עצמאי כרוכה בהוצאות פחותות יותר, בייחוד אם זה כבר האתר השני או השלישי שאתם בונים. ככל שבונים יותר אתרים, כן מכירים טוב יותר את המערכת וניתן לבנות אתר מושקע בחינם כמעט. כי כשאינכם צריכים לפנות לאנשי מקצוע, תצטרכו לשלם רק על אחסון אתרים, דומיין ותבניות פרמיום מיוחדות.
  • סוגרים את הפינות לבד – כאשר אתם תלויים באנשים אחרים כדי לבנות את האתר שלכם, השקתו עלולה להתעכב. כל יום שעובר ללא האתר הוא יום שבו הייתם יכולים לקבל פניות, אך זה לא קורה. מנגד, אם בחרתם לבנות אתר באופן עצמאי, אתם תלויים רק בהספק שלכם. כך שניתן לבנות את האתר במהירות.
  • אתם בוחרים איך לפתח את האתר שלכם – אם החלטתם לבנות אתר בפלטפורמה הבנויה בקוד פתוח, כמו וורדפרס, תוכלו לעשות באתר שלכם ככל העולה על רוחכם: לבחור תבנית עיצובית, להתקין מערכת חכמה, להתקין תוספים לשיפור האתר ועוד. כאשר אתם אדונים לאתר שלכם, אינכם צריכים להתחנן בפני מנהל התוכן כדי שיוריד את התמונה, או לשבת למתכנת שלכם על הראש כדי לגרום לו להתקין סוף כל סוף את התוסף החדש שיצא לא מזמן אל השוק.

בניית אתרים עם קצת עזרה מאנשי מקצוע

בניית אתרים עצמית מעניקה לכם חופש פעולה מוחלט שאין שני לו. עם זאת, לעתים אתרים בבנייה עצמית נראים חובבניים מעט. כאשר חסרה לכם טביעת העין המקצועית של אנשים המבינים בתחום, הגולשים עלולים לנטוש את האתר שלכם ואתם בתורכם תאבדו לקוחות פוטנציאליים. כמו כן, אם זו לכם הפעם הראשונה שבה אתם בונים אתר, ייתכן שתבזבזו זמן עבודה יקר על הכרת המערכת. במקרה זה לחברה מקצועית לבניית אתרים יש פתרון יצירתי – היא עוזרת לכם לבנות את האתר.

וובינג לאתר טוב יותר

חברת וובינג מציעה לכם דרך פשוטה ומהירה לבניית אתר איכותי בקלות וביעילות באופן עצמאי, עם קצת עזרה מצוות מיומן ומנוסה. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להיכנס לאתר של החברה ולבחור את תבנית הוורדפרס המתאימה לכם. שימו לב שהתבניות מחולקות לפי תחומים, כך שעיצוב תבנית לעמותות אינו דומה לעיצוב עבור אתרי רופאים. לאחר שבוחרים תבנית, אפשר להתחיל בבניית אתר ולקבל תוצאות איכותיות תוך דקות בודדות.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here