מוצרי ניקיון
קרדיט Freepik.com

כשעורכים רשימת קניות קל מאוד לשכוח מהדברים הכי חשובים לבית. בעלי בית מנוסים תמיד מחזיקים רשימה של כל מוצרי הניקיון שאתם צריכים בשביל הבית, כדי לשמור עליו נקי ורענן. רוב הלקוחות מעדיפים להתמקד במוצרי ניקיון ובמותגים שכבר ידועים להם, כדי לא לטעות. עם זאת, כאשר מוצרים חדשים מופיעים בשוק, כדאי לנסות אותם, כי טכנולוגיות הייצור מתקדמות כל יום. איך יש לזכור שאם המוצר הוא יקר, אין זה אומר בהכרח שהוא יעיל.

אילו מוצרי ניקיון ניתן למצוא בכל בית? 

כדי לכבס בגדים, חייבים להיות מוצרי ניקיון כמו אבקת כביסה אוניברסלית ומרכך המיועדים לבגדים. זה גם נחמד שיש חומר ניקוי עם הריח האהוב אליכם. בין הכימיקלים למטבח, צריכים להיות חומרי ניקוי לשטיפת כלים ומסיר שומנים לתנור וכיריים. כדי לבצע ניקיון מלא של הבית, כדאי לרכוש בנפרד מוצרי ניקיון ביתיים לשטיפת משטחים שונים כמו חלונות, אריחים, אינסטלציה, רצפות ושטיחים. לניגוב אבק מומלץ לרכוש חומר אנטי סטטי. כמו כן, רצוי שיהיה בבית מטהר אוויר להעלמת ריחות לא נעימים. על מנת להבטיח שהמוצר הנכון לא יסתיים ברגע הכי לא מתאים, ניתן לקנות שני מיכלים מאותו חומר, וכאשר הראשון מסתיים, קונים שוב את השני. נוחות ביתית אינה מתקבלת על הדעת ללא ניקוי קבוע, ניגוב אבק והנחת כל החפצים במקומות הראויים להם. אבל עבודה זו דורשת הרבה זמן ומאמץ. שפע מוצרים לבית הנמצאים היום על המדפים אמורים לפשט את עבודתכם הקשה.

כיצד לאחסן מוצרי ניקיון בצורה נכונה ובטוחה

מוצרי ניקיון משמשים אותנו כל יום בבית, במשרדים ובמקומות אחרים. עם זאת, לא כולם יודעים איך לאחסן אותם בצורה נכונה. אם לא מקפידים על כללים מסוימים, חומרי ניקוי עלולים להשפיע לרעה על בריאות האדם. אנשים רבים חושבים שתאריך התפוגה של מוצרי ניקיון אינו חשוב. אם המוצר נראה "רגיל", רוב האנשים ישתמשו בו. עם זאת, מומלץ שלא לעשות זאת. כאשר חיי המדף של חומרי הניקוי יפוג, המוצר עשוי לשנות את תכונותיו הפיזיקליות. המשמעות היא שהוא לא יבצע עוד את תפקידיו כפי שהוא צריך. במקרה זה, השימוש בו הוא חסר תועלת ואף מסוכן.

יש לאחסן מוצרי ניקיון בצורה כזו שלא יהיו נגישים לילדים וחיות מחמד. מתאימים לכך מדפים גבוהים, ארונות סגורים ומזווה הניתנים לנעילה. פעלו לפי המלצות היצרן. חלק מהמוצרים עדיף לאחסן במקום יבש. מצאו מקומות בבית העונים על כל הקריטריונים. השאלה היא אם לאחסן את כל הכימיקלים הביתיים במקום אחד. מצד אחד זה נוח במיוחד אם אין בדירה הרבה ארונות ומדפים שמתאימים למשימה זו. מצד שני, יותר הגיוני להפריד בין מוצרי כביסה וניקוי כדי שלא תערבבו בטעות. ההחלטה החכמה ביותר תהיה לאחסן מוצרי ניקוי באותו חדר, אך על מדפים שונים או בארונות נפרדים. תמיד יש להשתמש במוצרי ניקיון בזהירות במיוחד אם יש ילדים קטנים ובעלי חיים בבית.

אם אתם נמצאים לפני מעבר דירה, וזקוקים למלאי גדול של מוצרי ניקוי, או שאתם מחפשים היכן לקנות את המוצרים האהובים שלכם במחירים מפתיעים, תוכלו לעיין בקטלוג המוצרים של הומי. הומי מביאים עבורכם את המוצרים האיכותיים והשימושיים ביותר לבית. תעשו הזמנה היום, ותקבלו הכל עם שליח עד הבית.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here