קרדיט תמונה: דוברות עיריית מגדל העמק

השבוע עיריית מגדל העמק הצדיעה למתנדבים באירוע חגיגי שהתקיים במעמד ראש העיר אלי ברדה במתנ"ס העירוני בליווי של האומן נתנאל בדש. לאורך השנים, היחידה להתנדבות דואגת לתגמל את מתנדביה והשנה הורחב התגמול ע"י שיתוף פעולה עם המיזם החברתי "באר המשאלות" – פלטפורמה המאפשרת להחזיר טובה לכלל המתנדבים שפועלים בעיר. התגמול ניתן באמצעות כרטיס נטען שכולל בתוכו הטבה קבועה לארוחת בוקר יחיד ברשת "קפה קפה" מדי חודש, יחד עם 2 הטבות חודשיות מתחלפות המעניקות הנחות ברכישת מוצרים מעסקים כחלק מרצון לעודד פיתוח של בתי עסק מקומיים בעיר ובכלל.

קרדיט תמונה: דוברות עיריית מגדל העמק

בשעות אחה"צ של אותו יום, החלוקה נמשכה באווירה חגיגית, מיוחדת ואישית יותר בשיתוף המתנ"ס בראשותה של אורית זאבי כהן, יחד עם שיראל ורשינין, רכזת זהות יהודית. באותו זמן הצטרפו לחלוקה אלי בקסיס סגן ראש העיר ומחזיק תיק הרווחה ברשות, ריקי שחר המפקחת המחוזית של תחום ההתנדבות, מ"מ ראש העיר סרגי אוקלנדר מומי בן סימון מנהל האגף לשירותים חברתיים במגדל העמק, אורי אברהם מנהל המיזם "באר המשאלות", אהובה גובני חגי ראש מדור פרט משפחה וקהילה באגף לשירותים חברתיים ואילנה פרץ עייש מנהלת היחידה להתנדבות באגף לשירותים חברתיים. 12 מתנדבים נבחרו באופן מיוחד ואליהם הגיעו המכובדים שהצטרפו לחלוקה בכדי להעניק באופן אישי, יחד עם האומן נתנאל בדש שהקדיש להם שיר. בין ה-12, נמצאת לבוריץ פרימה, בת 95 שמתנדבת בבסיסי צה"ל 3 פעמים בשבוע מהבוקר עד הצהריים שקיבלה את הכרטיס והתרגשה מהמחווה שנעשתה לכבודה.
מומי בן סימון, מנהל האגף לשירותים חברתיים: "במגדל העמק פועלים מאות מתנדבים בכל הגילאים המסייעים בחיזוק הקהילה כל השנה. אנחנו בעיר פועלים להוקיר מתנדבים ומעריכים את תרומתם. כחלק מכך יצאנו במיזם "באר המשאלות" המעניקה הטבות ייחודיות למתנדבים בעשרות עסקים בעיר. יישר כח ליוזמים ולשותפים במיזם חשוב זה".
אילנה פרץ עייש: "אני שמחה על שיתופי הפעולה בין עיריית מגדל העמק לעמותת "באר המשאלות". באמצעות הפלטפורמה של העמותה, ניתן להוקיר תודה למתנדבים באופן משמעותי לאורך כל השנה. בהזדמנות הזאת, אני מזמינה את כל מי שמעוניין, להצטרף לחוויית הנתינה".
אלי בקסיס סגן ראש העיר: "מגדל העמק התברכה באנשים חמים ואכפתיים הנרתמים בהתנדבות במסגרות וארגונים וולונטריים ולעזרה לזולת. אני מברך את כלל מתנדבי העיר על עשייתם החשובה ואת היחידה להתנדבות באגף הרווחה שמנצחת בהצלחה רבה על כל מערך ההתנדבות בעיר".
ראש העיר סיכם את היום והודה למאות המתנדבים שתורמים מזמנם, פועלים במגוון תחומים למען תושבי העיר ואמר: "ערך 'הערבות ההדדית' הנגזר מהציווי 'כל ישראל ערבים זה לזה' הינו נר לרגלינו. על כל זאת ועוד זכתה מגדל העמק פעמיים באות רשות קהילה מתנדבת מצטיינת. יישר כח לכל המתנדבים ולאילנה פרץ עייש מנהלת תחום ההתנדבות על העשייה ההתנדבותית הענפה, אני גאה בכם".

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here