מזרקת מים ותיאטרון חוץ בגן קק
עיריית נצרת עילית

בהשקעה של כ-4 מיליון ש"ח עבר הגן מתיחת פנים משמעותית והפך מחורשה עזובה ומוזנחת למקום בילוי אטרקטיבי . תתחדשי, נצרת עילית

 

מזרקת מים ותיאטרון חוץ בגן קק"ל בנצרת עילית
עיריית נצרת עילית
מזרקת מים ותיאטרון חוץ בגן קק"ל בנצרת עילית
עיריית נצרת עילית

תושבי נצרת עילית התחדשו השבוע בעוד פארק יפיפה, טבול בירק ורצועת נוף בלב העיר. הפארק המושקע הוקם על ידי קק"ל לבקשת העירייה ובשל סמיכותו לבית קק"ל למצוינות  הראשון בארץ  נקרא פארק המצוינות. ביום שלישי השבוע התקיים טקס גזירת הסרט וחניכת הפארק בהשתתפות צמרת קק"ל בראשות היו"ר דני עטר והמנכ"ל ירון

עבודות השדרוג של הגן, שמשתרע על פני שטח של כשישה דונם, כללו הקמת תיאטרון חוץ המכיל עד  150 איש למופעי רחוב, הצבת פינות ישיבה, שולחנות ומתקני משחקים, נטיעות עצים, שתילת צמחייה מושכת ציפורים ופרפרים וסלילת שבילים חדשים. כמו כן נעשו עבודות בכדי שהגן כולו יהיה נגיש.
גולת הכותרת בשיקום הגן היא הקמת מזרקת ג'טים של עשרה זרנוקי מים. "בקק"ל הוחלט להקים אלמנט מים פעיל שיהיה נגיש ומזמין לציבור הרחב. מדובר באטרקציה ייחודית, שאין עוד כמותה בנצרת עילית, הצפויה למשוך למקום מבקרים רבים." נמסר מקק"ל וצוין כי בתכנון שיקום הפארק  הושם דגש על מרחב המבליט ומחנך לחשיבותו של הטבע העירוני ולפיכך בגן יוצב שילוט בנושא.
עיריית נצרת עילת הודתה  בטקס חנוכת הפארק ליו"ר קק"ל דניאל עטר, לאדריכלים, למהנדסים ולכל מי שלקח חלק בהקמת המקום. "קק"ל עושה המון דברים חשובים לנוער של העיר ולמען תושבי נצרת עלית", אמרה מנכלי"ת העירייה חוה בכר .
יו"ר קק"ל דניאל עטר הזכיר בדבריו בטקס את המאמץ הגדול של קק"ל לפתח את הפריפריה בכל תחומי החיים מחינוך ועד תעסוקה. "קק"ל מניעה תהליכים בגליל ובדרום כדי לקדם את פיתוחה של הפריפריה ולהביא  בה צמיחה דמוגרפית", אמר עטר.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here