צילום: דוברות המועצה

פסטיגליל השני יוצא לדרך והוא מושקע, מעניק חוויה מרגשת לפסיפס האנושי הייחודי למוא"ז הגליל התחתון מוזמנים להנות מחוויה מרתקת ומיוחדת במינה. תושבי הגליל התחתון והמטיילים בגליל ייהנו מחגיגה של צבעים, מראות, ניחוחות ויופי שאפשר למצא רק בגליל. מתי? בימים רביעי, חמישי, שישי של חופשת בית הספר טרם חג הפסח. ראש המועצה ניצן פלג, סגן ראש המועצה, אופיר שיק ,וצוות המרכז הקהילתי חברו יחדיו להחזרת המסורת שהתחילו לפני כשנתיים, הפסטיגליל אירוע שזכה להצלחה רבה ונקטע בשל מגפת הקורונה.
שיק: "ימי הפסטיגליל מתוכננים כחגיגה גדולה לתושבי הגליל התחתון . במאמץ ממוקד אנחנו מביאים שוב את האירוע התרבותי והחווייתי למועצה ולבאים בשעריה. פסטיגליל ימשך כשלושה ימים מלאי הפתעות כמו שרק בגליל התחתון יודעים להכין."

כבר בשנה הראשונה לכהונתם, יזמו פלג ושיק בסיוע מחלקת התרבות את הפסטיגליל, פסטיבל לכל המשפחה, ייחודי ומלא בצבעים וניחוחות. חגיגה אשר זכתה להצלחה רבה.
המסורת שנקבעה אז, באביב 2019 הייתה אמורה להיות תחילתה של מסורת קבועה אלא שמגפת הקורונה שהתרגשה על העולם, הותירה שנה לאחר מכן את התוכניות במגירה ממתינות לשעת כושר.
השנה על אף המורכבויות ויש הסבורים כי דווקא בשל האתגר הרב החליטו פלג ושיק כי בשלה העת לחדש את המסורת ופסטיגליל השני יצא לדרך.
"הפסטיגליל השני ,כראשון , מעניק חוויה לכל הגילאים מגיל גן ועד שיבה. במחלקת התרבות פעלנו למגוון אירועים אשר יתנו מענה לכלל האוכלוסייה המגוונת של תושבי המועצה והבאים בשעריה, אומר שיק ומוסיף, השנה הפסטיגליל יחל מיום רביעי, היום בו יוצאים תלמידי בתי הספר לחופשת טרום פסח ויתקיים גם בימים חמישי ושישי".
את האומן אשר יופיע במופע המרכזי בחרו תושבי המועצה , מבין שלוש אפשרויות, השנה יופיע הזמר אברהם טל אשר גבר על הזמרת מירי מסיקה והמופע של הזמר קובי אפללו המארח את רותם כהן.
בפסטיגליל השנה ייטלו חלק אומנים רבים במגוון תחומים ממוזיקה דרך אומנות ועד למופע סטנדאפיסטית. בין האירועים הבולטים הופעתה של מיכל הקטנה, הופעת הסטנדאפיסטית רויטל ויטלזון יעקבס, , שיאו של הפסטיגליל יהיה במופע המשפחתי, "היהודי הנודד". וכן בהפנינג משפחות צבעוני וחוויתי בגבעת אבני, בו ייהנו בני הנוער ממסלולי נינג'ה מאתגרים, , הפנינג תוסס במיוחד ודוכני אוכל מגוונים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here