מחלף חדש לפארק התעשייה
עיריית נצרת עילית

בעשור האחרון אירעו תאונות דרכים רבות בשל הקושי של הנהגים להשתלב בתנועה הסואנת בצומת

מחלף חדש לפארק התעשייה "ציפורית"
עיריית נצרת עילית

בשעה טובה, ערב השנה החדשה נפתרה, כך לפחות מקווים בעיריית נצרת עילית, בעיית בטיחות הנהגים והנוסעים בצומת הכניסה והיציאה מפארק התעשייה "ציפורית".

בצומת, שמחבר לעורק התחבורה הראשי על כביש 77, אירעו בעשור האחרון תאונות דרכים רבות כתוצאה מן הקושי של הנהגים להשתלב בתנועה הסואנת. העובדים קבלו על סיכון חייהם ואף ארגנו לפני ארבע שנים עצומה נגד משרד התחבורה.

"שלחנו מכתבים למשרד התחבורה וביקשנו לטפל בבעיה, אבל זה לקח המון זמן ובינתיים הסיכון רק הלך והחמיר כתוצאה מהגידול במספר הנוסעים בכביש," סיפר השבוע מנהל מנהלת פארק "ציפורית", סרגיי זלוטניק.

לפני כשנתיים וחצי, בעת ששר התחבורה, ישראל כץ, ביקר בנצרת עילית, הוא קיים ישיבת עבודה בעירייה יחד עם הצוותים המקצועיים והתוודע לבעיה בצומת. "מדובר בסיכון חיי אדם על בסיס יומי," אמר זלוטניק בישיבה. "העובדים בפארק מרגישים כמו ברולטה רוסית בכל בוקר כשהם מגיעים לעבודה ואחר הצהרים כשהם חוזרים הביתה."

השר כץ הקשיב לדברים, ולאחר שראה את הנתונים הקשים, הודיע על כוונתו לטפל בבעיה. זמן קצר לאחר הביקור הודיעה חברת "נתיבי ישראל" על התחלת ביצוע סלילת מחלף "ציפורית" ועל ביטול הצומת המסוכן. העבודות לסלילת המחלף הסתיימו  השבוע, והמחלף צפוי להיפתח לתנועה לפני החג.

"זו בשורה גדולה ל- 4,000 עובדי הפארק ולעוד אלפים שיצטרפו אליו עם קליטתם של 17 המפעלים החדשים וקריית ההייטק," נמסר מהעירייה בתגובה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here