קרדיט - Canva

סגנון הקאנטרי מקורו באמריקה בתחילת המאה ה-20, אך בתחילה ייצג רק כיוון מוזיקלי עממי. בעיצוב הפנים החלו לשקף מאפיינים של תרבות ופולקלור אמריקאי רק באמצע המאה הקודמת. מהו סגנון קאנטרי מודרני? זהו מטבח כפרי עץ, ידידותי לסביבה והרמוני, שנוצר תוך שמירה על הטעם הלאומי.

מאפיינים של המטבח הכפרי

לסגנון כפרי יש פנים רבות, כאשר מפתחים עיצוב אתו צריך לבחור את האפשרות הרצויות – בקתה טרופית, חווה אמריקאית, בקתה שוויצרית, קוטג' אנגלי… כל עיצובי הפנים הנ"ל חולקים מאפיינים אופייניים משותפים:

  • טבעיות של חומרים;
  • הרבה מקום פנוי ואור;
  • פשטות בעיצוב, נגיעה קלה של חספוס ועתיקות;
  • פלטה טבעית של גוונים, חוסר צבעים מנוגדים ומדגשים בהירים;
  • רהיטים, טקסטיל, פריטי עיצוב בעבודת יד או מסוגננים;
  • שפע של אלמנטים מטקסטיל;
  • עושר של מוטיבים של פרחים וצמחים, טקסטיל משובץ או "מנוקד";
  • פרטים דקורטיביים המשקפים זהות לאומית ואמנות עממית.

סגנון כפרי אינו משתלב עם פלדה מכרום, פלסטיק, משטחים מבריקים, עיצוב מודרני או חומרים ממקור מלאכותי בלבד.

לחיפוי רצפת המטבח יתאימו: לוחות רחבים או אריחי קרמיקה, למינציה במרקם עץ או אבן טבעית. אם לוחות עץ נבחרים, פני השטח שלהם מיושן באופן מלאכותי או על ידי לכה.

עיצוב תקרה כפרי נוצר באמצעות קורות עץ או חומרים המדמים עץ. משטח התקרה מטויח או מכוסה בקרטון גבס ונצבע בצבע על בסיס מים. אם אין קורות בתקרה, מומלץ להשתמש בטיח עם מרקם, יציקת טיח ושוליים מעוצבים.

את קירות החדר מעצבים בגימור טפט בד או במבוק, חיפויים דמויי קש, או מכסים ברצועות עץ או לוחות דמוי אבן.

תאורה תאורה וצבעים בסגנון מיוחד

כדי להאיר את אזור האוכל נעשה שימוש בעיצוב של נברשת עם גוון זכוכית, אהיל טקסטיל או אלמנטים של ברזל יצוק, בעוד שניתן לתלות מספר מנורות זהות בשורה מעל השולחן. בנוסף, בכל המטבח יש צורך להתקין ספוטים לחזיתות זכוכית ופינת העבודה.

הקונספט העיקרי של הסגנון הוא הדומיננטיות של צבע אחד והגוונים שלו בסגנון טבעי. עיצוב לבן ובז' הוא הבחירה הטובה ביותר, אבל גם גווני דבש, טרקוטה, זית, אפור וגווני עץ יתקבלו בברכה.

אפשרות כפרית לא סטנדרטית, אך לעתים קרובות מועדפת, היא מטבח תכלת, היוצר תחושה של קרירות ורעננות, ירוק – שילוב של צבע הדס או בקבוק עם גוונים כסופים וחוליים. מטבח חום יצור את האווירה של בית כפרי אוטנטי.

אצלנו, ב- ALL IN HOME תוכלו למצוא כל דבר שקשור לעיצוב ושיפוץ הבית החל ממטבחים, חדרי אמבט וכלה בריצופים (פרקטים, ריצוף מקלחון ועוד…). תוכלו לחפש אותנו בפייסבוק, אינסטגרם או צרו קשר בווטסאפ. נשמח לראותכם בין קהל לקוחותינו.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here