קרדיט : pixabay

אם יש לכם כסף פנוי וחשוב לכם להשקיע אותו במקומות הנכונים כדי להנות מתשואה ורווחים, אתם צריכים לתכנן ולפנות לשירות ניהול השקעות – על מנת להתנהל חכם עם הכסף העודף שלכם. צריך לדעת לנהל כספים פנויים כאשר יש כיום לא מעט אפשרויות השקעה החל מהבורסה ועד נכסי נדל"ן, מטבעות דיגיטליים ופרויקטי אנרגיה וחשוב לדעת לבחור בחוכמה היכן להשקיע את הכסף שלכם. חשוב מאוד לדעת את גילכם, מתי אתם יוצאים לפנסיה, מהם מקורות ההכנסה הצפויים שלכם, האם אתם מקבלים במקביל גם משכורת קבועה כשכירים עד היציאה לפנסיה ועוד שורה ארוכה של פרמטרים על מנת לבצע ניהול חכם ונכון של הכסף הפנוי שלכם.  

השקיעו את הכסף בצורה נכונה

אחת האפשרויות האידיאליות היא פמילי אופיס. יש מקרים בהם יש לנו כסף פנוי שמושקע באפיקים שונים. כך למשל יש לנו גם סכום מסוים בחשבון בנק אחד או יותר בעו"ש, חלק אחר של הכסף מנותב לחיסכון הפנסיוני, חלק אחר לתיק מניות, וחלק נוסף שאותו השקענו בפרויקט נדל"ן מניב למשל. במקרים כאלו חשוב מאוד לתכלל מעקב אחרי תמונת המצב של כל הנכסים הפיננסיים שלכם על מנת לקבל החלטות נכונות, לבצע שינויים ולעקוב אחר הרווחים. זה לא פשוט לנהל סכומים גבוהים של כסף הפזורים על פני כמה וכמה אפיקי השקעה שונים – ובדיוק בשביל זה נולד פתרון הפמילי אופיס. פמילי אופיס הוא שירות פיננסי יוקרתי אשר מספק לכם שירות ניהול פיננסי בצורה מרוכזת, כולל מעקב אחרי  דמי הניהול שאתם לניהול הנכסים ועמלות. 

איך עושים מהכסף שלכם כסף?

חשוב מאוד לנהל את ההשקעות שלכם בצורה מקצועית. אם למשל יש לכם תיק השקעות ורכשתם מניות בבורסה, ואתם לא מחזיקים בידע הדרוש על מנת לבצע שינוי בהשקעות בעת הצורך או לעקוב בצורה נכונה – הרי שכדאי מאוד לפנות לשירות יעיל של ניהול השקעות. עם שירות כזה תהנו משירות של מנהל השקעות מקצועי שיעקוב אחרי ההשקעות שלכם בצורה יומית, שבועית וחודשית ותקבלו תמונה מצב עדכנית, כולל המלצות ואפשרות של ניהול הכסף שלכם בצורה אקטיבית או פאסיבית, בהתאם להעדפות שלכם. בנוסף, רובנו עסוקים ועמוסים מאוד בשגרת היומיום ואין לנו את הפניות לעקוב בצורה אמיתית ונכונה אחרי ההשקעות שלנו, ולכן כדאי מאוד להפקיד את האחריות הזו בידיו של מישהו שזו העבודה שלו כשהוא קם בבוקר. 

פנו למקצוענים

תוכלו גם להיעזר בייעוץ ממוקד עבורכם. יועץ פיננסי אישי ילמד היטב את המצב שלכם ואת הצרכים שלכם, את מקורות המימון שלכם ואת כל תמונת המצב הפיננסית שלכם, הוא ילווה אתכם – וימליץ לכם על תוכנית איתה תעבדו יחדיו. התוכנית תכלול את הפקדות הפנסיה שלכם, ניתוב כסף פנוי להשקעות במכשירים פיננסיים או בקרנות נדל"ן למשל, בחינת אפשרויות להגדלת ההכנסה החודשית שלכם ועוד. 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here