סעודה שכולה אהבה
צילום : אלישמע סנדמן

הגרעין התורני-ציוני בנוף הגליל חרת על דגלו לחבק את הקהילה העירונית של תושבי העיר, דבר הבא לידי ביטוי בתחומים רבים. בשבת הקרובה יחל לפעול מיזם ייחודי , "שבת אחים" ,למען בודדים, ניצולי שואה ,משפחות  ומי שאין ידם משגת ליהנות משבת המלכה. ארוחת שבת מרכזית עם משפחות הגרעין. מיזם "שבת אחים הינו לזכרה והנצחתה של רנה שנרב שנהרגה בפיגוע וחוט של חסד היה שזור בכל תחנות חייה . איך זה שגרעין אחד כל כך אוהב. תשאלו את החבר'ה בנוף הגליל.

סעודה שכולה אהבה
צילום : אלישמע סנדמן
סעודה שכולה אהבה
צילום : אלישמע סנדמן

את הרוח הטובה, היפה, המחבקת והמלטפת של אנשי הגרעין התורני-ציוני בנוף הגליל, אפשר וניתן לחוש בכל פינה בעיר. בימים אלה מוציאים לפועל בגרעין התורני-ציוני בהובלת צחי וייס ורכז הקהילה חיים בן שטרית מיזם ייחודי, ראשוני מסוגו בעיר "שבת אחים" . "הרעיון הוא שלא להשאיר איש או אישה לבד, בודדים בשולחן שבת, מספר חיים בן שטרית ומוסיף: אנשי הגרעין הנפלאים ניאותו להכין כל אחד, על פי תור, מנות מזון משובח לכבוד השבת, הרעיון בגדול הוא קיום סעודת ליל שבת עם עוד שתי משפחות מהגרעין התורני-ציוני במועדון "הצריף", ארוחה משפחתית על כל המשתמע מכך. במעשה זה נחבר ונתחבר   , נאיר  את השבת, זו בעיניי תהיה חוויה ייחודית, מטעינה ומיוחדת".

סעודה שכולה אהבה
צילום : אלישמע סנדמן

צחי וייס מנהל הגרעין התורני-ציוני אמר לכתבנו: "זהו מיזם שכולו אהבה, זוהי הזדמנות לחיבור אמיתי, אין אורחים ומארחים, כולנו אחים סביב אותו שולחן, אותם שירים, אותו סיפור חסידי ". כתבנו מציין כי מיזם זה מתקיים בשיתוף פעולה עם אגף הרווחה , הדיור הציבורי כאשר אנשי הגרעין התורני ציוני יהנו משבת קהילתית מחברת . מיזם "שבת אחים"  יתקיים מהשבת הקרובה   בשכונה הצפונית בנוף הגליל. מנחם גנדל, חבר מועצת העיר נרתם אף הוא למיזם החשוב ,ודאג לתרומות להצלחת המיזם .

סעודה שכולה אהבה
צילום : אלישמע סנדמן

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here