צילום: דוברות כללית

המרכז לרפואה יועצת של כללית בבית שאן ממשיכה להתחדש ולאחרונה מונתה אחות אחראית חדשה, דיקלה קבליו.
דיקלה החליפה את אורנה גבאי שפרשה לגמלאות לאחר שניהלה את המרכז כ -13 שנים.

דיקלה, 40, מתגוררת בקיבוץ חפציבה עם שני בניה, בעלת תואר ראשון בסיעוד מאוניברסיטת חיפה, בחרה ללמוד סיעוד מכיוון שהמקצוע מעניק גיוון ועשייה רבה. "במקצוע הזה יש עשייה והרבה נתינה ומשמעות. בנוסף, עניין אותי הפלא הזה – גוף האדם" שיתפה דיקלה.

בהמשך דרכה המקצועית ביצעה הכשרות רבות בתחומים רבים: טיפת חלב, ליווי הריון, בריאות הקהילה ובנוסף הוכשרה גם כבוחנת בקורסים על בסיסיים בבריאות הקהילה.

"כאחות צעירה התחלתי במיון במרכז רפואי העמק, העבודה הייתה אינטנסיבית, אבל מאוד מספקת. לאחר שילדתי את ילדי בחרתי לעבוד במרפאות הקהילה, בעיקר בבית שאן. כיום, לצד העבודה במרכז לרפואה יועצת אני גם מייעצת במוקד אחיות".
במרכז לרפואה יועצת המטופלים מקבלים שירות במגוון רחב של תחומים: אורתופדיה, ריאות, קרדיולוגיה, אורולוגיה, אנדוקרינולוגיה, כירורגיה כללית, כירורגית שד, מרכז לבריאות האישה, מכון פיזיותרפיה, רפואת עור, רפואת עיניים, אף אוזן גרון, מכון רנטגן ואולטרסאונד, אקו לב מבוגרים, תזונה ודיאטה, משרד – מינהל ובית מרקחת כולל הזמנות און ליין.

ברוריה ריקון, מנהלת הסיעוד של מחוז צפון בכללית איחלה לדקלה הצלחה רבה. "אנו מברכים את דיקלה על קבלת התפקיד החשוב והמאתגר כמנהלת הסיעוד במרכז לרפואה יועצת והמשך הובלה של האיכות הרפואית יחד עם הצוות במרכז לטובת המטופלים שלנו".

"לפני מספר שנים, חברה שיתפה אותי שאחותה נפטרה מסרטן השד, והסיפור לא עזב אותי.
לא הפסקתי לחשוב באיזו דרך אני יכולה להגביר את המודעות לסרטן, כיצד אוכל לעזור לנשים. יצרתי גלגל לבדיקה עצמית ובו כל המידע הנדרש לנשים לביצוע בדיקה עצמית של סרטן השד. עד היום אנו מחלקים את הגלגל במרפאות ברחבי המחוז. יש לי סיפוק רב בעבודה ואני מזמינה אתכם, תושבי האזור לפנות אלינו, בשביל זה אנחנו כאן" סיכמה דיקלה.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here