צילום: דוברות כללית

ד"ר אביטל מרגלית, 48, מתגוררת עם משפחתה בכפר ברוך שבעמק יזרעאל, מומחית ברפואת המשפחה, מונתה לאחרונה למנהלת מינהלת גליל.

בתום שירותה הצבאי החלה ללמוד רפואה באוניברסיטת בן גוריון ולאחר שסיימה את הלימודים, חזרה לצפון והחלה את ההתמחות ברפואת המשפחה במחוז צפון בכללית ובמרכז רפואי העמק.
המרפאה הראשונה בה החלה לעבוד כרופאת משפחה הייתה במרפאת כפר כמא ובהמשך דרכה המקצועית עבדה במרפאות נוספות ברחבי הצפון.
"מגיל צעיר מאוד ידעתי שאני רוצה להיות רופאה. תמיד אהבתי לעזור לאנשים ולקרוא על נושאים ברפואה" סיפרה ד"ר מרגלית.

בשנים האחרונות ניהלה את מרפאת כללית בית שאן ב' ובמקביל עבדה כרכזת מתמחים ברפואת המשפחה של המחוז ולימדה סטודנטים בפקולטה לרפואה בצפת.
"לאורך כל שנותיי כרופאה, מורה למתמחים ולסטודנטים וכמנהלת מרפאה, הבנתי שהתכונות החשובות לי בעבודתי הן: יכולת ההקשבה והאמפטיה, היכולת ליצור קשר אישי בגובה העיניים עם המטופלים ועם אנשי צוות המרפאה שלי. תכונות הללו הן שנתנו לי את היכולות להיות רופאה ומנהלת טובה יותר" שיתפה ד"ר מרגלית.

ד"ר מרגלית מצטרפת לצוות המוביל של המינהלת: אירית גלושטיין – מנהלת הסיעוד, אודי שלם – מנהל אדמיניסטרטיבי וענת ינאי – מנהלת הרוקחות.
ד"ר דיין, מנהל המחוז, בירך את ד"ר מרגלית ואמר "אנו מברכים על הצטרפותה ואני בטוח שהניסיון, מגוון התפקידים והתחומים, יהווה תרומה גדולה למחוז ויביא לחיזוק משמעותי באיכות הרפואית לתושבי הצפון. אין לי ספק שד"ר מרגלית תצעיד את המינהלת להישגים ואני מודה לד"ר אריאלה עופרן על העשייה הרבה שלו ומברך אותה על תפקידה החדש כסגנית מנהל רפואי".

"אני נרגשת לקבל את התפקיד החדש ומאמינה כי עלינו להמשיך ולהוביל, לשפר ולהרחיב את השירותים הניתנים לתושבי הצפון למען בריאותכם" סיכמה ד"ר מרגלית.

 

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here