קרדיט: כללית דוברת מחוז צפון

בימים הקרובים יחל שידרוג במכון הרנטגן במרכז לרפואה יועצת בבית שאן ובתום השדרוג למכון יוכנס מכשיר צילום רנטגן חדש ומתקדם בטכנולוגיית DR עם כמות קרינה מזערית.

במהלך השדרוגים במכון הרנטגן, המכון ייסגר והשירות יינתן במכוני רנטגן בערים הסמוכות, ניתן לקבוע תורים באמצעות המוקד 2700*. השירות הרפואי במרכז, בדיקות האולטרסאונד והשירות בבית המרקחת יינתנו כרגיל.

המכשיר החדש הינו חלק מהצטיידות טכנולוגיות חדשות של הכללית בכל הארץ ומכון הרנטגן בבית שאן הינו הראשון להתחדש.

"שדרוג המכון ייתן מענה למטופלינו ומכשיר הרנטגן החדש והמתקדם עם הטכנולוגיה החדישה ייתן סביבת עבודה דיגיטלית וממוחשבת, בקרינה מופחתת בייחוד לתינוקות וילדים. התמונות מתקבלות באיכות גבוהה ויעזור לאבחון מהיר בתחום צילומי האורתופדיה, הטראומה והכירורגיה ולאחרונה הוכנסו שירותים חדשים כגון צילומי עקמת (סקוליוזיס) וצילומי אורכי גפיים" מסבירה אירית בחבוט, מנהלת שירות הרנטגן הראשית של מחוז צפון בכללית.

"השדרוג הינו חלק מתנופת פיתוח ושיפור השירות של כללית בבית שאן. השדרוג הוא חלק מפרויקטים של בינוי, שיפוץ ושפור נראות של מרפאות הקיימות ברחבי המחוז. אנחנו לא מפסיקים לשדרג, לשפר ולהנגיש מרפאות ותיקות והפיכתן למודרניות ומזמינות" מסביר רפי ברום, המנהל האדמיניסטרטיבי של המחוז.

"כניסת המכשיר החדש לבית שאן ושילוב של טכנולוגיות וגישות חדשות חוסך למטופלים זמן יקר ובמקרים רבים את הפנייה לבתי החולים ומאפשר לרבים מתושבי האזור לקבל את השירות הרפואי במרפאה סמוך למקום מגוריהם מבלי להגיע לבתי החולים" סיכם ד"ר מרדכי דיין, מנהל המחוז.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here