צילום שירותי בריאות כללית

מכון פיזיותרפיה חדש עתיד להיפתח במתחם מול כנרת, המכון ייתן מענה לתושבי האזור ויתפרש על שטח של 113 מ"ר. המכון יאפשר לתושבי עמק הירדן לקבל שירות מתקדם ויבנה במיקום מרכזי, כך שיחסוך מהתושבים נסיעה לאחת מהערים הקרובות, טבריה או בית שאן. במכון החדיש שיבנה בצמח יינתנו שרותי פיזיותרפיה למטופלי כללית אשר זקוקים לשיקום אורתופדי, נוירולוגי ונשימתי.

"אנו שמחים שמכון הפיזיותרפיה החדש ינגיש שירות שיקומי במגוון תחומים לתושבי עמק הירדן והסביבה״ ברך ד״ר דיין מנהל כללית מחוז צפון. אלון קולט, סמנכ"ל צמח מפעלים אזוריים ומשקי עמק הירדן: "אני שמח על האמון שהכללית נתנה בנו ובחרה במול כנרת כמקום להקמת המכון.

מדובר בקידום הבריאות של כולנו והערך המוסף הוא המשך פיתוחו של המתחם, שהופך להיות מרכז משמעותי לתושבי האזור". דורי כוכבי עברי, מנהלת מתחם מול כנרת: "לאחר כשנה של משא ומתן הצלחנו לשלב את קופת חולים כללית עם מכון פיזיותרפיה במול כנרת. קופת חולים כללית בחרה לתת אמון במול כנרת וביחד עם סניף הסופר פארם הראשון בעמק הירדן, שנפתח בקיץ האחרון ומגוון חנויות המספקות שירות רחב לתושבי העמק ולמבקרים המזדמנים, מול כנרת הוא המקום שיש בו הכל".

מתחם מול כנרת מבית צמח מפעלים אזוריים ומשקי עמק הירדן ובשותפות חברת תנופורט, הוא מתחם קניות מרכזי בעמק הירדן ובו חנויות רבות מתחום המזון הביגוד והפארם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here